bart_zaw

Posiadacz elektryka
Dopytałem jeszcze dla pewności
masa własna może mieć odchylenia ze względu na rodzaj pomiaru ( z kierowcą płynami/ lub bez)
natomiast dopuszczalna całkowita -- pole 9 na oświadczeniu i pole 16.1 na wyciągu z homologacji bezwzględnie takie same muszą być.
W obydwóch przypadkach moim zdaniem jest niestety uzasadnienie żeby odrzucili i tutaj tylko wymiana dokumentów może pomóc
 
Last edited:

Jaceq

Pionier e-mobilności
Załączam zdjęciach naszych dokumentów. Mamy leasing. Rejestruje jakiś pośrednik. Najpierw był inny problem, teraz jest z oświadczeniem o danych do rejestracji. Może ktoś spojrzy i powie mi o co im chodzi, bo już zgłupieliśmy...
Nie jestem ekspertem ale tak na oko to jest duża rozbieżność między dokumentami dotycząca dopuszczalnej masy całkowitej. W anglojęzycznym dokumencie jest 2149 kg, w polskojęzycznym 2232 kg.. Może dostałaś dokumenty od różnych aut? Np. wersję angielską od 3-ki a polską od Y-ka?
 

damsas-40

Zadomawiam się
Dopytałem jeszcze dla pewności
masa własna może mieć odchylenia ze względu na rodzaj pomiaru ( z kierowcą płynami/ lub bez)
natomiast dopuszczalna całkowita -- pole 9 na oświadczeniu i pole 13/13.2 na wyciągu z homologacji bezwzględnie takie same muszą być.
W obydwóch przypadkach moim zdaniem jest niestety uzasadnienie żeby odrzucili i tutaj tylko wymiana dokumentów może pomóc
Nie przypadkiem pkt. 9 z pkt 16.1 ma być identyczny?
 

itguy

Posiadacz elektryka
Czyli do auta można zapakować 314 kg (ludziska + bagaż) ?
Kto to wymyślił….
Tesla, tak jest w instrukcji obsługi nawet, zobacz limity masy w bagażniku, są jeszcze lepsze, niczego cieższego nie przewieziesz jeśli się trzymać tych wytycznych
 

Piti

Zadomawiam się
Tesla, tak jest w instrukcji obsługi nawet, zobacz limity masy w bagażniku, są jeszcze lepsze, niczego cieższego nie przewieziesz jeśli się trzymać tych wytycznych
To po co takie mocarne bagażniki robią, rekordy pojemności walą ? Na styropian ?
 
Top