Tesla Model Y - gadżety

Hermes

Posiadacz elektryka
Ale uszczelka jest w opisie niby do Y - to masz na myśli, że problem ograniczania powietrza dotyczy 3 czy lania wody do frunka?
 

sredni

Zadomawiam się
Ale uszczelka jest w opisie niby do Y - to masz na myśli, że problem ograniczania powietrza dotyczy 3 czy lania wody do frunka?
Pasuje do TMY bo TMY ma prawie identyczną maskę jak TM3, a majfrendy chcą zarobić. Woda się leje nie do frunka (on ma swoją uszczelkę na masce) tylko do filtra powietrza tuż przy szybie. Obejrzyj oba filmy to zobaczysz o co chodzi.
 
Last edited:

SlawekW

Zadomawiam się
Moje gadżety do TMY LR:
1. Tacki do schowków
2. Pojemniki do bagażnika (sprawiają że mam całą płaską podłogę, bez otworów w rogach)
3. Zwijana roleta do bagażnika
4. Satynowa folia ochronna na ekran
5. Lampki z logo Tesla w drzwiach
6. Oświetlenie frunka (jeszcze nie zamontowane)
7. Uszczelka szklanego dachu (też nie zamontowałem)
8. Komfortowe zawieszenie firmy MountainPass Performance
9. Ekran za kierownicą + kamera w przednim zderzaku
10. S3XY Knob + buttony

20240220_130714a.jpg
 

SlawekW

Zadomawiam się
Ulalala, fajne. Jak wrażenia?
Jest bardziej komfortowo, chociaż nie jest to poziom pneumatyki. Auto przestało być tak nerwowe na prostej i płaskiej drodze. W trasie (przy komplecie pasażerów) da się wreszcie normalnie podróżować, szczególnie pasażerowie z tyłu odczują poprawę.

Zacytuję Marcina Untona z FB, który trafnie to ujął:
jest to zestaw amortyzatorów i sprężyn o zupełnie innej charakterystyce niż OEM. Po krótce efekt jest taki, że jazda po dziurach, nierównościach jest wyraźnie bardziej komfortowa, a przy tym samochód się znacznie lepiej i pewniej prowadzi. Nawet jadąc po względnie gładkiej drodze na fabrycznym zawieszeniu cały czas czujemy jego minimalną pracę, tutaj zaczyna jechać jak po gładkim stole. Przez zupełnie inne ustawienie zaworów i twardość sprężyn przejazdy przez nierówności są jakby dużo gładsze, bez takiej skocznej nerwowości. Ciężko to opisać słowami niestety… Ja to zawsze porównuje, że fabryczny zestaw to jak zawieszenie w BMW X3 M, czyli ekstremalnie twarde. Na zawieszeniu MPP charakterystyka auta zmienia się jakbyśmy wsiedli do Mercedesa GLC 43 AMG. Nadal dobrze się prowadzi, ale dużo łagodniej i bardziej komfortowo. Jednak nigdy nie stanie się to całkiem pływającą salonka. To zawieszenie ma poprawić jazdę, zachowując dynamiczny charakter auta, a nie go popsuć.
 

SlawekW

Zadomawiam się
Super! A mógłbyś dać foto rolety?
Jak wrażenie z użytkowania?

wersja Carbon fiber pattern

W sumie to mam mieszane odczucia. Nie jest tak sztywna jak oryginalna półka. Nie ma w komplecie bocznych prowadnic - więc trzeba "wcelować" w zaczepy.
1708437812939.png
 
Top