Tesla Model Y - wallbox

krzyss

Pionier e-mobilności
22kW w tesli 3/Y nic nie daje.
Ale jak Ci sie trafi inne auto np z jedna faza 7kW to wtedy bedzie sie ladowac maksem o ile twoja instalacja to wytrzyma.
Zencar nie ma guzika do odblokowywania ladowania w tesli i to najwieksza wada. Pozatym jest to dobry sprzet.
 

ciastek

Pionier e-mobilności

piotr_ev

Fachowiec
Nie, to „złącze mobilne gen 2” - jedna faza.
Chcesz „uniwersalne złącze mobilne gen 1” - 3 fazy.
hm, sam się zacząłem zastanawiać nad tym.

czyli jeśli dobrze rozumiem max moce to:
- Złącze mobilne v2 + niebieska przejściówka (32A) = 7kW
- UMC v1 z instalacją trójfazową 16A = 11kW
?
 
Last edited:

krzyss

Pionier e-mobilności
hm, sam się zacząłem zastanawiać nad tym.

czyli jeśli dobrze rozumiem max moce to:
- Złącze mobilne v2 + niebieska przejściówka = 3.7kW
- UMC v1 z instalacją trójfazową 16A = 11kW
?
Umc v2 jak dasz niebieska 32A to bedzie jedna faza 7kW ale to nie kazda domowa instalacja uciagnie.
Lepiej 3fazy 11kW
 

Mauden

Zadomawiam się
Jak rozumiem zamówić to mogę przez kontakt z serwisem (warsawservice@...)? Tu kazali mi pisać ws. Wallboxa, z którego zrezygnuję. Jaki jest koszt tego złącza mobilnego u nich V1?
 

Mauden

Zadomawiam się
ja dziś zapytałem:
- UMC v1 ze złączem trójfazowym - 2750 PLN brutto
- Wall connector Gen3 - 2800 PLN brutto
Czyli jak rozumiem w tańszym o 1000 zł Zencarze nie ma jedynie funkcji otwierania portu ładowania z wtyczki? Port jak rozumiem i tak otworzy się jak na niego nacisnę palcem?
 
Top