Tesla serwis: WTF (ciąg dalszy)

tenOr

Posiadacz elektryka
Niestety ciągnę temat jedynego serwisu. Dziś byłem wymienić u nich koła: zestaw zimowy na letni. Wracam do domu, próbuję otworzyć bagażnik i wyciągnąć koło. Wydaje dziwne stuki i nie otwiera się. Otwieram ręcznie a tam taki widok: siłownik odczepiony, kabel pozwijany, blacha pogięta, bo siłownik się nie złożył, a ktoś bagażnik zamknął. Dlatego już nie jest spasowany.

Do tego prawie spadł mi na głowę bo na jednym wsporniku się nie trzyma. 🤬 ...wa mać. Co to ma być?!
Nie wiem, ale nie zostawię tego tak.

@skyactivwalker, byłbym wdzięczny za jakiś kontakt na priva w sprawie eskalacji. Dzięki.

IMG_1891.jpegIMG_1892.jpegIMG_1895.jpeg
 
Last edited:

Zarek1988

Posiadacz elektryka
Przykra sprawa. Mam nadzieję, że ktoś z wyższego szczebla Tesli dostanie takie informacje j coś z tym zrobi. Mam wrażenie, ze oni w ogóle się nie przejmują tym, ze np u wielu klientów nie otwiera się klapa. Po prostu tak ten model ma i tyle. Wychodzą z założenia, że klient się z tym problemem pogodzi i cześć. Wyobraźcie sobie, że na i tak już cienkich zawiasach, podnoszę manualnie ale mocno w górę klapę i coś się wygina. Wówczas na nic się zda dyskusja, że łapa się nie otwierała elektrycznie. Mam wrażenie że trzeba bardziej ten problem nagłośnić lub podjąć środki prawne, żeby zwrócić na ten problem uwagę. Skoro zapłaciłem za samochód z elektryczną klapą, to ma to być sprawne i żadna gadka fanbojów mnie nie przekonuje, że to patent tesli itp. Ani zdanie serwisu - proszę czekać na update. Auto nie spełnia podstawowych zadań do jakich zostało stworzone i za co zapłaciłem wiec nie chcę czekać na update lub rozwiązanie problemu - w moim przypadku już prawie pół roku - pierwszy raz zgłosiłem problem w listopadzie - dwa miesiące po odbiorze auta…
 

skyactivwalker

Pionier e-mobilności
Pewnie włożyli koła i na chama domknęli tą klapę, zaczął bym od skontaktowania się z serwisem i sprawdzenia czy wogóle mają zamiar coś z tym zrobić. Niestety moja sprawa nadal jest niezamknięta bo Niemcy podają mi do podpisania pismo w którym stwierdzają że problem nie był po ich stronie ale w ramach dobrej woli łaskawie zwrócą mi pieniądze za holowanie i wyślą dwie felgi w miejsce uszkodzonych. Oczywiście nie poszedłem na to bo mieliby podstawę do wytoczenia mi procesu o szkalowanie ich "dobrego" imienia w związku z publikacjami. Na razie gromadzę dokumenty i dowody i na pewno im nie odpuszczę.
Zadzwoń i sprawdź co Ci odpowiedzą, jak nie to pewnie trzeba będzie jakiś pozew zbiorowy zrobić i UOKIK poinformować bo monopolista nie może wykorzystywać swojej pozycji i partolić wszystko jak leci.
 

tenOr

Posiadacz elektryka
Znalazłem p. Daniela z Tesla Niemcy na Li to do niego napiszę.
@Zarek1988 To nawet nie jest kwestia tego czy tam jest podnośnik elektryczny czy nie. To kwestia tego, że ktoś nie pomyślał i próbował zamknąć na siłę bagażnik z kołami w środku, i wywalił mi dziurę.
 

tenOr

Posiadacz elektryka
Mały update: na infolinii ktoś w końcu z Holandii odebrał i wyeskalował. Zadzownili o 19:00 i mam się jutro o 10:00 pojawić.
Podobno body-shop. Zobaczymy.
 

Zarek1988

Posiadacz elektryka
Mały update: na infolinii ktoś w końcu z Holandii odebrał i wyeskalował. Zadzownili o 19:00 i mam się jutro o 10:00 pojawić.
Podobno body-shop. Zobaczymy.
A prawidłowo na ich koszt powinna przyjechac laweta, zostawić Ci zastępcze i wszystko ogarnąć. Siebie i swój czas trzeba cenić.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
To ja użyłem sformułowania "patent Tesli" ale w sensie pejoratywnym. Podobnym do ich "patentu na wycieraczki" czy klamki.
A na pewno zaczynają mieć "patent na serwis" na nadzór nad jakością wykonania.
 
Top