Tesla serwis: WTF (ciąg dalszy)

Bronek

Pionier e-mobilności
ekran sterowania jeno.


A propos mgły wczoraj wielu na p mgielnych. Mgła mglq ale widoczność musi być poniżej 50m, a takiej raczej nie było, a ludzie jak mają opcje, to z radości że jest włączają, a to wali po oczach bardziej czasem z tyłu jak z przodu.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
A jak włączyć/ wyłączyć przeciwmgielne? Jakis life hack? Jestem właśnie Ciechocinku i latam po menu świateł co chwilę bo mgła co parę km potem brak i znowu.

A poza tym ładowanie coś się popierdzieliło na 7% przyjechałem i wystartowało 143kW poszedłem do toalety wracam i spadło na 60kW przy 40% i tak się wlecze 🤔
A nie podjechal ktos obok ? ;)
 

viallos

Pionier e-mobilności
to ciechocinek, jak podjechał 2 miejsca dalej żeby nie spowolnić sąsiada to spowolnił sąsiada :)
Kurde to ja podjechałem obok Ski. Ale on był na pierwszym a ja stanąłem na ostatnim... czyli skrajne okupywaliśmy. Mam nadzieję że to jest ok.

Muszę odnaleźć ten post w którym ktoś to opisywał żebym lipy nie robił. Nie można tam jakiegoś manual przykleić żeby każdy wiedział gdzie stawać?

to wali po oczach bardziej czasem z tyłu jak z przodu
Chyba w Tesli musi dawać bo za mną koleś co chwilę mi długim i dawał.. ale po kiego tak blisko jechał.. jak odjeżdżałem on za mną ... ale widoczność naprawdę była kiepska.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Dla jeżdżących w trasy to oczywiste gdzie stawać itp , dla takich jak ja JUŻ NIE.. Też zapomniałem o tym
Od 78 jak dali mi w szkole PJ, to p mgielnych świateł używałem może z 10 x w tym 1/2 x pewnie niepotrzebnie i nie przepisowo ?
 

gim-kg

Pionier e-mobilności
Kurde to ja podjechałem obok Ski. Ale on był na pierwszym a ja stanąłem na ostatnim... czyli skrajne okupywaliśmy. Mam nadzieję że to jest ok.

Muszę odnaleźć ten post w którym ktoś to opisywał żebym lipy nie robił. Nie można tam jakiegoś manual przykleić żeby każdy wiedział gdzie stawać?
.
Zawsze masz słupki oznaczone 1A i 1B, 2A i 2B.
Pamietam mak robiłem Eurotrip i na jednym z SuC w DE było 12 słupków, ale tez badziewiasto podłączone. 1A, 2A, 3A, 4A, 5A, 6A, 1B, 2B … itd. Także podjeżdżam co drugi słupek, a tu leci gościu do mnie żebym się przestawił.
 

Piter

Posiadacz elektryka
Zawsze masz słupki oznaczone 1A i 1B, 2A i 2B.
Pamietam mak robiłem Eurotrip i na jednym z SuC w DE było 12 słupków, ale tez badziewiasto podłączone. 1A, 2A, 3A, 4A, 5A, 6A, 1B, 2B … itd. Także podjeżdżam co drugi słupek, a tu leci gościu do mnie żebym się przestawił.
To jak się powinno a jak nie stawać? Bo juz się pogubiłem
 

gim-kg

Pionier e-mobilności
Słupki A i B są połączone. Jeżeli ładują się dwa samochody to moc jest dzielona. Jeżeli ktoś stoi na słupku 1 to wybieraj inny numer, bez znaczenia czy A czy B.
 

danielm

Pionier e-mobilności
Słupki A i B są połączone. Jeżeli ładują się dwa samochody to moc jest dzielona. Jeżeli ktoś stoi na słupku 1 to wybieraj inny numer, bez znaczenia czy A czy B.
mój mózg nie zapamiętuje takich rzeczy. nigdy nie pamiętam czy to AiB są połączone czy 1i2. ja zapamiętałem żeby nie parkować obok innego auta bo tak są w parach SuC. Niestety nie na Ciechocinku, tam w parze jest 1 i 3 oraz 2 i 4 stanowisko.
 

Piter

Posiadacz elektryka
mój mózg nie zapamiętuje takich rzeczy. nigdy nie pamiętam czy to AiB są połączone czy 1i2. ja zapamiętałem żeby nie parkować obok innego auta bo tak są w parach SuC. Niestety nie na Ciechocinku, tam w parze jest 1 i 3 oraz 2 i 4 stanowisko.
Czyli w Ciechocinku wybieramy 1i2 lub 3i4 na pozostałych A1iA2 bo AiB są połączone?
 

Najnowsze dyskusje

Top