mariuszelectro
Nowy na Forum
Jest wiele różnych Manuali głównie dt współpracy z panelami solarnymi i magazynem energii
natomiast odnośnie współpracy z charterem jest napisane lakoniczne:
Korzystając z zatwierdzonego przez firmę Tesla miernika mocy, dynamiczne zarządzanie zasilaniem w sposób ciągły monitoruje dostępną moc w panelu i dostosowuje szybkość ładowania Wall Connector na podstawie zużycia energii elektrycznej w Twoim domu. Kiedy więc dom zużywa więcej energii — na przykład, gdy masz uruchomioną suszarkę i podgrzewacz wody — pojazd będzie ładował się wolniej. Ale gdy Twój dom zużywa mniej energii — na przykład w nocy — Twój pojazd będzie ładował się szybciej.
W zasadzie podłączyłem to na przewód główny zasilający charger oraz mieszkanie i ustawiłem prąd ładowania na 32A (maks) a w Neurio ustawiłem 20A. Czy to jest OK ?
natomiast odnośnie współpracy z charterem jest napisane lakoniczne:
Korzystając z zatwierdzonego przez firmę Tesla miernika mocy, dynamiczne zarządzanie zasilaniem w sposób ciągły monitoruje dostępną moc w panelu i dostosowuje szybkość ładowania Wall Connector na podstawie zużycia energii elektrycznej w Twoim domu. Kiedy więc dom zużywa więcej energii — na przykład, gdy masz uruchomioną suszarkę i podgrzewacz wody — pojazd będzie ładował się wolniej. Ale gdy Twój dom zużywa mniej energii — na przykład w nocy — Twój pojazd będzie ładował się szybciej.
W zasadzie podłączyłem to na przewód główny zasilający charger oraz mieszkanie i ustawiłem prąd ładowania na 32A (maks) a w Neurio ustawiłem 20A. Czy to jest OK ?