CyanAppl16
Posiadacz elektryka
Cześć,
Które z tych trzech aut byście wybrali?
Które z tych trzech aut byście wybrali?
?! Kolejny miłośnik przekręcania słów innych?Po pierwsze Kolega Umcus totalnie nie ma racji, że Y jest bardziej przemyślany od Ix, nadal nie rozumiem jego logiki, zresztą chyba nie tylko ja![]()
Zdecydowanie tak. Aczkolwiek na brak miejsca w Y z tyłu nie narzekam, a ułomkiem nie jestem.Za to już pod kątem przestrzeni w tyłu bez pomiarów w BMW siedzi mi się wygodniej niż w Tesli.
I jak już wspominałem pod kątem komfortu przepaść na korzyść BMW, tutaj na tym skupili się inżynierowie BMW i to czuć.
Przepaść czy nie, imho już Y ma duże zużycie. Dziwię się, że inni producenci tak "nonszalancko" podchodzą do zużycia energii. Pewnie to dlatego, że podobnie jak przy inwestowaniu/oszczędzaniu ludzie nie rozumieją idei procenta składanego, tak również nie ogarniają ile płacą za kWh i jest to dla nich abstrakcyjna wartość.Na autostradzie Y zużywa 24 kWh, a IX 28 kWh, nie uważam tego za przepaść, BMW przejedzie 60 km dalej.
Przepraszam, pisałem na szybki i odniosłem się do złego użytkownika, już zedytowałem w tamtym poście.?! Kolejny miłośnik przekręcania słów innych?Dla mojego świętego spokoju, możesz mi wskazać konkretny post, w którym napisałem, że Y jest bardziej przemyślany od iX? Znaczy nie żeby to była nieprawda
Ale to rzecz względna. Bezspornym faktem natomiast jest, że Y jest wielki ale iX jest jeszcze większy.
Zdecydowanie tak. Aczkolwiek na brak miejsca w Y z tyłu nie narzekam, a ułomkiem nie jestem.
Przepaść czy nie, imho już Y ma duże zużycie. Dziwię się, że inni producenci tak "nonszalancko" podchodzą do zużycia energii. Pewnie to dlatego, że podobnie jak przy inwestowaniu/oszczędzaniu ludzie nie rozumieją idei procenta składanego, tak również nie ogarniają ile płacą za kWh i jest to dla nich abstrakcyjna wartość.
Natomiast powtórzę się: BMW ma swoje zalety i właśnie dlatego warto się przejechać, by mieć porównanie i z pełną świadomością wybrać samochód lepiej wpasowujący się w nasze konkretne wymagania.
z xpengiem problem jest taki, że Inchcape nic nie pomoże z gwarancją i serwisem, jak zwiną się z UE i sami też zostaną na lodzie; a jak widziałeś pewnie ich sprzedaż, to cóż.... Nie wnikam, dlaczego jakoś nie zatrybiło na rynku, ale to jest fakt. A takie G6 mogłoby być rozpatrywane jako alternatywa dla TMY, o ile jednak zeszliby z ceną.Do tego 7 lat gwarancji na cały samochód, a serwis ogarnia BMW Inchcape.
Nie trybi, bo przeciętny Polak zna tylko podstawowe marki. Najlepiej benzynowe, a XP ich nie robi. Powinni iść trochę bardziej w reklamę ponieważ o marce wiedzą tylko pasjonaci elektromobilnościa jak widziałeś pewnie ich sprzedaż, to cóż.... Nie wnikam, dlaczego jakoś nie zatrybiło na rynku,
Testowałeś może pneumatykę na trudniejszej drodze, np. gruntowej czy mocno dziurawej? Które Bev mają jeszcze pneumatykę? IX i coś jeszcze? To dość ciekawy temat, pomijany w ogóleMi się Xpeng G9 podoba, ma pneumatykę i porządne osiągi. Recenzje poza Auto Bildem też pozytywne.
Tesla, reszta firm produkowała broń, którymi mordowano moich dziadków i pradziadków, a potomkowie ich ówczesnych właścicieli mają nas za frajerów, którzy dają im zarobić.Cześć,
Które z tych trzech aut byście wybrali?