Tesla Y…..koło dojazdowe ?

nabrU

Moderator

Bronek

Pionier e-mobilności
Nie, ale testowano do warsztatów w ICE a nawet był to kamper. Nie ma znaczenia dokąd mają dostarczyć, jest 1000km i za resztę można dopłacić. Zresztą Tesla ma swoje assistance i Można to sprytnie połączyć tak że czasem i do domu wystarczy.
Testowałem kiedyś ADAC ( nie holowanie a otwarcie samochodu na zadupiu), tylko chyba teraz oni nas olewają?
 
Last edited:

danielm

Pionier e-mobilności
Zamiast coś wozić, assistance dobry na UE... (opcję ma każda ubezpieczalnia, wystarczy dokupić do OC i AC), działa bez problemu, kosztuje mniej niż pompka, o kole nie wspominając, a ratuje d... w każdym przypadku, nie tylko kapcia, nawet jak paliwa zabraknie na autostradzie (przetestowane przez pracowników...)
tesla daje swój własny assistance w europie z powodu braku dojazdówki własnie, no ale ludzie jadąc na wakacje za granice woleliby zamiast walizki wozić ze sobą koło...
 

Chris

Posiadacz elektryka
tesla daje swój własny assistance w europie z powodu braku dojazdówki własnie, no ale ludzie jadąc na wakacje za granice woleliby zamiast walizki wozić ze sobą koło...
a nawet nie doczytałem, a faktycznie jest info na ich stronie. Ja zawsze kupowałem assistance dodatkowo, najlepiej z opcją auto zastępcze na cały okres naprawy, bez limitów holowania itp. to wydatek o ile pamiętam max 400 zł za rok i ma większy zakres zawsze niż fabryczny assistance dopięty do gwarancji
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Szkoda miejsca, opony tesli sa raczej normalne wiec w wiekszosci krajow je dostaniesz.
Wez kompresor i zestaw naprawczy, tylko nie plyn a tzw. Sznurek do opon.
Ja tak naprawilem kolo jak zlapalem gwozdzia w Serbii. Dojechalem tak kolejne 2000km i wymienilem opone dopiero.
Dobre assistance i po sprawie.
Pamietaj ze kolo to nie wszystko, potrzebujesz podnosnika, i porzadny klucz co dokreci kola 175Nm.
 
Top