Tesla Y Nowy Model LAUNCH SERIES dostępny na polskiej stronie. - 264 990 :)

Grzesiek

Pionier e-mobilności
Postawić na niemca ;)
zaczynają umieć w elektryki. I mają jakąś wolę rozwoju. I wciąż pole do ulepszeń.
Znaczy się, kupiłeś sobie zabawkę (tzn. żonie samochód), a teraz ona nie pozwala z niej korzystać? Ech, te baby... ;)
dokładnie... nie dogodzisz :) kupujesz żonie auto - bo nie jeździ. A potem okazuje się, że fajnie się jeździ i zaczyna jeździć sama.... cholerka. Nie tak to miało być. A przynajmniej nie już.
 

tompil

Zadomawiam się
Myślę, że w rzeczywistości różnica w zasięgu pomiędzy SR i LR AWD będzie powyżej 100 km, a nie 86 km. Ale różnica w cenie też zwiększyła się o kolejne 5 tys.

W ogólne dziwna sprawa bo w dostępnych od ręki cenę Y SR zwiększyli do 214 990 zł.
 

nabrU

Moderator
zaczynają umieć w elektryki. I mają jakąś wolę rozwoju. I wciąż pole do ulepszeń.

dokładnie... nie dogodzisz :) kupujesz żonie auto - bo nie jeździ. A potem okazuje się, że fajnie się jeździ i zaczyna jeździć sama.... cholerka. Nie tak to miało być. A przynajmniej nie już.

Czas na drugiego elektryka i tyle :p.
 

CODI

Zadomawiam się
właśnie wysłałem kilka zapytań, w poniedziałek będę miał co analizować,

mam kalkulator leasing sos, można różne warianty rozpatrzyć
Daj znac jakie oferty udało Ci się zdobyc.

Jak pytam wujka googla o firmy leasingowe to bez podpowiadania o jakie auta chodzi wyskakuje mi reklama "tesla_w_leasing". Co to za firma krzak w ogole ?
Jak widac google analytics juz posklejało fakty :)
 

Jaceq

Pionier e-mobilności
A jak polecacie leasing? Czy lepiej brac od razu ten przez strone Tesli tj. czy tak bedzie szybciej i mniej komplilacji niz przy zewnetrznym leasingu?
Taki, który zaproponuje Ci najlepszą ofertę ;-) Poprzednio u mnie wygrał ING Leasing, drugi leasing mam w PKO. A tym razem.. zobaczymy.
 

Jaceq

Pionier e-mobilności
niby tak, gdyby juniper dodał tej baterii do 90 chociaż... to bym się z ICE żegnał. A tak to się miotam.
Ale tak serio to do czego Ci te 90kWh? Właśnie wróciłem z Austrii (około 1000 km w jedną stronę), jadąc TMY RWD (bateria 60kWh). Na ładowarkach "straciłem" około 2 godzin w jedną stronę, fakt. Tylko ja takie trasy robię powiedzmy 4-5 razy w roku max. Na co dzień to albo jadę wyłącznie na własnym prądzie, albo małe podładowanie po drodze. Szwagier jechał dieselem, dojechał około godzinę wcześnie do domu. Ale nie robili dłuższych przerw na jedzenie, tylko krótkie na niezbędne potrzeby fizjologiczne. Gdyby tak nie gnali, dojechalibyśmy o podobnej porze..
 

nabrU

Moderator
niby tak, gdyby juniper dodał tej baterii do 90 chociaż... to bym się z ICE żegnał. A tak to się miotam.

No tak, jak się krzyczało (z innym forumowiczem), że tylko bateria powyżej setki, a tu widać, że Born z baterią 58kWh daje radę, to trochę głupio jest teraz kupić Teslę z baterią o połowę mniejszą od wymarzonej :p

Ale tak serio to do czego Ci te 90kWh? Właśnie wróciłem z Austrii (około 1000 km w jedną stronę), jadąc TMY RWD (bateria 60kWh).

Nie rozpoczynajmy tej dyskusji na nowo. Przecież wiadomo ile bateria w Tesli powinna mieć :ROFLMAO:
 

umcus

Pionier e-mobilności
Daj znac jakie oferty udało Ci się zdobyc.
Tylko wiesz, że oferty będą się różnić diametralnie w zależności od parametrów?
Najlepiej spytać z 3 pośredników i dać im się pobić o Ciebie ;) Przy okazji ogarną tanie ubezpieczenie/GAP.
 
Top