Tesla Y Prowadzenie

Ratt

Posiadacz elektryka
Dla mnie nawet w nowej TM3P układ kierowniczy to jakaś porażka, jest gumowy. Zależy kto jakie ma porównanie i czym jeździł wcześniej. Po przesiadce z X5 możesz być zawiedziony. Zmień opony na takie z twardsza ścianka. Przejedź się innym egzemplarzem a najlepiej też TMYP i podziel się wrażeniami.
A ja uważam że akurat stara TM3P prowadzi się całkiem OK. Mam porównanie do A5 RS coupe i twierdzę że powyżej 200 km/h w Tesli jest lepiej a do 200 tak samo albo nawet troszkę lepiej w Tesli na ustawieniach kierownicy lekki w Tesli w porównaniu do dynamic w RS5. Bo w ustawieniu comfort w RS5 Tesla bije go na głowę w każdych warunkach i ustawieniach.
 

eimi

Pionier e-mobilności
A ja uważam że akurat stara TM3P prowadzi się całkiem OK. Mam porównanie do A5 RS coupe i twierdzę że powyżej 200 km/h w Tesli jest lepiej a do 200 tak samo albo nawet troszkę lepiej w Tesli na ustawieniach kierownicy lekki w Tesli w porównaniu do dynamic w RS5. Bo w ustawieniu comfort w RS5 Tesla bije go na głowę w każdych warunkach i ustawieniach.
Pisałem o nowej TM3P. Zgadzam się że stara się prowadzi wyśmienicie.
 

itguy

Posiadacz elektryka
Ej, mam Y LR I wg mnie prowadzi się bardzo ok przy wyższych prędkościach. Latam bardzo często w okolicach 170km/h i nigdy nie czułem się niepewnie. Wg mnie masz coś nie tak z geometrią. Wyważenie opon skończyłoby się biciem na kierownicy albo innymi drganiami/wibracjami. Temu zawieszeniu można wiele zarzucić, że źle tłumi, że przenosi hałas do kabiny, że jest za twarde ale nie że źle się prowadzi.
 

PawelPablo

Fachowiec
Paroma autami się poruszałem w życiu ,przed Y ostatnie auto q7 i prowadzeniem Y jestem wręcz zachwycony.
Domniemam że coś jest nie tak z twoim autem.
Tak jak ktoś pisał ,weź na jazdę Y i będziesz miał po chwili porównanie,ale jestem pewny że coś jest nie tak z twoim egzemplarzem.
 

itguy

Posiadacz elektryka
Paroma autami się poruszałem w życiu ,przed Y ostatnie auto q7 i prowadzeniem Y jestem wręcz zachwycony.
Domniemam że coś jest nie tak z twoim autem.
Tak jak ktoś pisał ,weź na jazdę Y i będziesz miał po chwili porównanie,ale jestem pewny że coś jest nie tak z twoim egzemplarzem.
Zgadzam się. W Tesli "coś nie tak" po wyjeździe z fabryki to nic nadzwyczajnego niestety
 

korzonek

Nowy na Forum
W sumie mam wiele porad. Jestem z pod Krakowa więc do Katowic nie mam daleko. Nie znam nikogo z Tesla, a cudzym autem nie pisze się jeździć nawet jak ktoś proponuje. Myślicie że mam dzwonić i zgłaszać w Tesli? Czy macie jakieś przeczucia ile to zajmie aby rozkminili co i jak? To mój jedyny samochód, więc w razie czego zostałbym na wsi bez auta :)
 

deCastelano

Fachowiec
W sumie mam wiele porad. Jestem z pod Krakowa więc do Katowic nie mam daleko. Nie znam nikogo z Tesla, a cudzym autem nie pisze się jeździć nawet jak ktoś proponuje. Myślicie że mam dzwonić i zgłaszać w Tesli? Czy macie jakieś przeczucia ile to zajmie aby rozkminili co i jak? To mój jedyny samochód, więc w razie czego zostałbym na wsi bez auta :)
Z tym cudzym to chyba kolegom chodzi o to, żebyś wziął z tesli Kato auto na jazdę, tak samo jak na próbną przed zakupem ;-)
 

eimi

Pionier e-mobilności
Tylko weźcie pod uwagę że przez ostatnie kilka lat Tesla majstrowała w zawieszeniu Y i modele z różnej produkcji mogą się różnie prowadzić https://tesla-info.com/model-history/MY
te ostatnie modele mają być podobno bardziej miękkie i komfortowe, a co za tym idzie mniej stabilne
 

kristof46

Fachowiec
OK ale jak słyszę że ktoś musi mocno trzymać kierownicę i korygować to przypomina mi się dwuletnia walka z serwisem Audi które nie potrafiło porządnie ustawić geometrii. Pal licho krzywą kierownicę ale wystarczyła jedna osoba w środku i auto kompletnie inaczej się zachowywało. Trzeba męczyć serwis bo niestety problem można napotkać w każdym aucie.
Co do AP...nie wiem czego oczekujesz i co uważasz za coś lepszego. Taki VW (przynajmniej parę lat temu) to się odbijał od lewa do prawa. Cała reszta jest taka sama. Szkoda jedynie że bazowy AP nie potrafi ogarnąć ostrzejszego zakrętu czy ronda. Ale generalnie trzyma się idealnie środka i jedzie ja należy. Choć ja w ogóle rzadko korzystam z takich systemów nawet w trasie.
 
Top