Tesla Y Prowadzenie

inter

Pionier e-mobilności
To może dodam, że auto już mam od kwietnia, wszystko jest nowe z fabryki. Przejechałem już około 8500km także to też nie coś „chwilowego”. Wszystkie ustawienia softwarowe oczywiście sprawdzałem. Nawiasem mówiąc AP w tesli to jakaś totalna kaszana. Na ten moment czekam jeszcze 20mscy i robię cesje :) bo to jakiś dramat.

Macie rację umówię się na wyważenie. Po prostu też pytam, bo mechanika się kompletnie nie interesuje i po prostu też przyzwyczaiłem się, że wszystko zawsze jest ok…

Teraz rozumiem czemu w Katowicach robią 30 minutowe jazdy próbne. Czar szybko by prysł. Dałem się na to nabrać.

Żona ma dokładnie te same odczucia co do jazdy.

Ogólnie, jeszcze taki PS. Wydaje mi się że każdy, kto chwali AP w Tesli musi przejechać się raz w życiu czymś porządnym :)
Ja akurat jeżdziłem 3 różnymi Teslami w Katowicach ponad 45 minut. Czar nie prysł.
Swoją mam zrobione 8000 km Tm3HL, od końca lutego. I wszystko jest OK.
AP to do jazdy na drodze szybkiego ruchu i autostradzie.
 

blazej

Pionier e-mobilności
To może ja dodam swoje trzy grosze. Jechałem Teslą 3HL na 19 i jakichś oponach nastawionych na performance, a mam Teslę 3HL na 18 i powyżej 140 km/h między tymi konfiguracjami jest przepaść. Co prawda w żadnym razie nie musiałem mocno kierownicy trzymać i korygować toru jazdy nawet na 18 w żadnej z moich tras, a i wyprzedzanie przy 180 km/h na autostradzie to czysta przyjemność, ale różnica jest zauważalna. Auto jest mniej stabilne na 18 i to czuć przy szybkich manewrach.

Może tutaj też jest jakiś szkopuł. Te opony, które daje Tesla to nie jest coś wspaniałego. Mają być chyba przede wszystkim oszczędne i może takie są. Za to na pewno są głośne i średnio nadają się do jazdy powyżej 150 km/h. Gdybym tak jeździł, już bym szukał czegoś innego, ale nie samochodu, ale opon.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
A zmieniacie ustawienia kierownicy jadąc szybko i ostro ? . Nie wiem w Y i nie pamietam jak to bylo w Trojce ale familia Tesli ma zawsze troche podobnie i ja odczuwam różnicę na kierownicy gdy zmieniam jej reakcję/opór. Pomijam zawieszenie bo inna rzecz .
 

6a8

Posiadacz elektryka
A nie masz problemu z luzami w zawieszeniu ? O ile pamiętam to były posty o problemach które ustąpiły po dociągnięciu śrub. Daleko masz do serwisu ?
 

Hue Zarri

Posiadacz elektryka
To może dodam, że auto już mam od kwietnia, wszystko jest nowe z fabryki. Przejechałem już około 8500km także to też nie coś „chwilowego”. Wszystkie ustawienia softwarowe oczywiście sprawdzałem. Nawiasem mówiąc AP w tesli to jakaś totalna kaszana. Na ten moment czekam jeszcze 20mscy i robię cesje :) bo to jakiś dramat.

Macie rację umówię się na wyważenie. Po prostu też pytam, bo mechanika się kompletnie nie interesuje i po prostu też przyzwyczaiłem się, że wszystko zawsze jest ok…

Teraz rozumiem czemu w Katowicach robią 30 minutowe jazdy próbne. Czar szybko by prysł. Dałem się na to nabrać.

Żona ma dokładnie te same odczucia co do jazdy.

Ogólnie, jeszcze taki PS. Wydaje mi się że każdy, kto chwali AP w Tesli musi przejechać się raz w życiu czymś porządnym :)

Nie jesteś pierwszy któremu trafił się egzemplarz z którym coś jest, masz gwarancje, męcz serwis że mają naprawiać. Myślę że jedyną opcją na prawidzwe porównanie to wsiąść do drugiego egzemplarza i sprawdzenie na tej samej trasie, odcinku autostrady itp. Jak jesteś z Kato, jedź do nich weż sztuke na przejażdzke, w 30-40 min ogarniesz temat.
Zmieniałeś opony, czy jeżdzisz na stocku? Jak masz już zimówki, wymień i zobacz.


Co do AP, to kwestia oczekiwań z tym się nie dyskutuje.
 

eimi

Pionier e-mobilności
Dla mnie nawet w nowej TM3P układ kierowniczy to jakaś porażka, jest gumowy. Zależy kto jakie ma porównanie i czym jeździł wcześniej. Po przesiadce z X5 możesz być zawiedziony. Zmień opony na takie z twardsza ścianka. Przejedź się innym egzemplarzem a najlepiej też TMYP i podziel się wrażeniami.
 
Top