tpirowski
Fachowiec
To projekt - odprysk z naszego większego projektu do aut elektrycznych (protectbattery.life), ale może kogoś zainteresuje. Tu testuję na X 2018, MCU2, 2024.38
Można zmieniać dużo parametrów, w tym można zwiększyć moc (na razie ustawiłem +50kW, bo pojeździłem na +100kW, z gaśnicą pod ręką,
żeby zobaczyć, czy upalę bezpiecznik w baterii, albo czy nie złapie jakiegoś błędu, ale tylko zepsułem prawą przednią półoś - grzechoce teraz. Cóż, życie wynalazcy...).
Docelowo część map (progresja startu, konwersja pedału gazu, wszelkie limity) będzie można ustawiać z aplikacji na PC/Mac, o ile życia mi starczy na te wszystkie projekty.
Wrzucę wkrótce dalsze filmy, w tym testy na hamowni. Nie badałem jeszcze na naszych hamowniach w laboratorium, choć czuję, że jedzie wyraźnie lepiej, no i wskaźnik mocy idzie dalej.
Można zmieniać dużo parametrów, w tym można zwiększyć moc (na razie ustawiłem +50kW, bo pojeździłem na +100kW, z gaśnicą pod ręką,
Docelowo część map (progresja startu, konwersja pedału gazu, wszelkie limity) będzie można ustawiać z aplikacji na PC/Mac, o ile życia mi starczy na te wszystkie projekty.
Wrzucę wkrótce dalsze filmy, w tym testy na hamowni. Nie badałem jeszcze na naszych hamowniach w laboratorium, choć czuję, że jedzie wyraźnie lepiej, no i wskaźnik mocy idzie dalej.