TM3 2019 Sprowadzona - Brak LTE/Connectivity

wiktors

Nowy na Forum
Witam,
mam taki problem:
Samochód został sprowadzony niedawno z Holandii.
I na początku wszystko działało - poprzedni właściciel pozwolił mi dodać samochód do aplikacji - zasubskrybowałem Premium Connectivity - wszystko działało przez 1 dzień, ... i następnego dnia przestało.

Zrobiłem zgłoszenie przez aplikację Tesla - na razie czekam na serwis mobilny, ale może to łatwo naprawić :).
Sprawdziłem w service mode status LTE - jest na czerwono.
Software update w ogóle niedostępny (a 1 dnia było ok - nawet zrobil się jakiś upgrade).
SOS niedostępny.

Reset (soft reset) z rolek nie pomogł.
Software reinstall nie pomógł.
Odłączanie akumulatora 12V na godzinę nie pomogło.
Software reinstall (przez Service Modę) też nic nie dało.
Zmieniałem opony (system się restartuje) - to samo dalej.
 

Attachments

  • Screenshot 2024-10-27 at 10.05.36 Large.jpeg
    Screenshot 2024-10-27 at 10.05.36 Large.jpeg
    266,4 KB · Liczba wyświetleń: 5
  • Screenshot 2024-10-27 at 10.06.34 Large.jpeg
    Screenshot 2024-10-27 at 10.06.34 Large.jpeg
    310,7 KB · Liczba wyświetleń: 5

Michal

Moderator
Valid IMEI świeci na czerwono. Może blokada po kradzieży? Dowiesz się jak przyjedzie serwis.
 

Michal

Moderator
Nie powinno być kradzieży - bo dało się dodać samochód do aplikacji (zaakceptował poprzedni właściciel).
Poprzedni właściciel powinien przenieść na Ciebie własność auta, a nie zaakceptować coś w aplikacji, żeby Ciebie dodać. Powinieneś mieć własność produktu na stronie Tesla.com
 
Last edited:

Bronek

Pionier e-mobilności
Jw napisano , tak powinno wyglądać przekazanie .Stary wlascieciel traci dostęp .A tak to wie kiedy i gdzie jest auto itp.
Ale możesz wysłać scan umowy , DR prawko do Tesli via strona..
 
Top