Witam,
mam taki problem:
Samochód został sprowadzony niedawno z Holandii.
I na początku wszystko działało - poprzedni właściciel pozwolił mi dodać samochód do aplikacji - zasubskrybowałem Premium Connectivity - wszystko działało przez 1 dzień, ... i następnego dnia przestało.
Zrobiłem zgłoszenie przez aplikację Tesla - na razie czekam na serwis mobilny, ale może to łatwo naprawić .
Sprawdziłem w service mode status LTE - jest na czerwono.
Software update w ogóle niedostępny (a 1 dnia było ok - nawet zrobil się jakiś upgrade).
SOS niedostępny.
Reset (soft reset) z rolek nie pomogł.
Software reinstall nie pomógł.
Odłączanie akumulatora 12V na godzinę nie pomogło.
Software reinstall (przez Service Modę) też nic nie dało.
Zmieniałem opony (system się restartuje) - to samo dalej.
mam taki problem:
Samochód został sprowadzony niedawno z Holandii.
I na początku wszystko działało - poprzedni właściciel pozwolił mi dodać samochód do aplikacji - zasubskrybowałem Premium Connectivity - wszystko działało przez 1 dzień, ... i następnego dnia przestało.
Zrobiłem zgłoszenie przez aplikację Tesla - na razie czekam na serwis mobilny, ale może to łatwo naprawić .
Sprawdziłem w service mode status LTE - jest na czerwono.
Software update w ogóle niedostępny (a 1 dnia było ok - nawet zrobil się jakiś upgrade).
SOS niedostępny.
Reset (soft reset) z rolek nie pomogł.
Software reinstall nie pomógł.
Odłączanie akumulatora 12V na godzinę nie pomogło.
Software reinstall (przez Service Modę) też nic nie dało.
Zmieniałem opony (system się restartuje) - to samo dalej.