TM3 LR Q3 - jaka moc w dowodach??

Zarek1988

Posiadacz elektryka

Attachments

  • 98E0CCD4-8822-43A1-9ACA-B6732C4ABF35.jpeg
    98E0CCD4-8822-43A1-9ACA-B6732C4ABF35.jpeg
    807,5 KB · Liczba wyświetleń: 37

Zarek1988

Posiadacz elektryka
Zastanawiam się jakie masz doświadczenie w tuningu. Ja to przez pare lat robiłem. Zobacz firmę dyno i zobacz info o niej. Masz warunki pomiarów prawdziwe drogowe. W czym problem??
 

nnnnn

Pionier e-mobilności
A czym jest właściwie ten dyno mode? Czy występuje też w innych modelach czy tylko w plaidzie?

EDIT: Już sobie poczytałem:D
 

ELuk

Pionier e-mobilności
Dla każdego napędu można określić moc maksymalną, czy tzw moment obrotowy i takie wartości są podawane dla dowolnych aut. Oczywiście w codziennej eksploatacji korzystamy z ułamka mocy maksymalnej.
Nie zmienia to faktu, że można takie wartości obliczyć i są one istotne w porównaniu napędów.
Bo jednak jest istotna różnica czy auto ma 100 czy 500 kW mocy maksymalnej czyli potencjalnie dostępnej.
Przy tym istotny jest charakter oddawania tej mocy co bezpośrednio wpływa na odczucia użytkownika.
A precyzyjny pomiar tych parametrów odbywa się w warunkach hamowni i dotyczy całości napędu, czyli jak auto ma napęd 4x4 to takie warunki musi spełnić hamowania.
 

Zarek1988

Posiadacz elektryka
ale tuningowałeś elektryki czy co?
Elektryki nie ale spalinowe. Jeśli chodzi o hamowanie drogową to oddaje naturalne warunki choć ponoć rolkowa jest dokładniejsza. Mówimy tu o różnicy +/- 1 do 2% a nie 500km
I jak w każdym temacie tyle zwolenników hamowni rolkowej co drogowej. W zależności od tego czym kto pracuje
 
Top