TM3 LR RWD

Bronek

Pionier e-mobilności

Enhance S3XY buttons

Poza tym lubię " rozpieszczać" klientów...:):D
Mam i czasem ma opóźnienia, ale jest to sposób. Na bogato byłoby z siłownikami ale wtedy i czerwony dywan, liberia i kandelabr do potrzymania... :)
 

gim-kg

Pionier e-mobilności
Cały czas właśnie Y bardziej mnie woła do siebie;)
Weź prostego Y, napęd na tył z Berlina. Będą mieć pakiety baterii BYD z lepszą krzywą ładowania, która będzie trzymała pełną moc do 50%. Mam nadzieję że masz u siebie w mieście jakąś szybką ładowarkę.
Na klamki zewnętrze są na AliExpress pakiety do naklejenia, a jak chcesz na bogato to możesz założyć elektrycznie wysuwające się klamki.
 

Michal

Moderator
Najważniejsze chyba pytanie, to: ile km dziennie robisz autem? LR zrobisz po mieście ~500, a SR pewnie ~350. Jeśli robisz około 200 (a tak mi się kojarzą przebiegi na taksówce), to moim zdaniem nie ma co kombinować ;)
 

Michal

Moderator
Zależy gdzie ładujesz w jakich godzinach i jak agresywnie/szybko jeździsz.

Mniej więcej możesz policzyć:
Zużycie 200 Wh/km (autostrady)
Cenę na SuC 2 zł/kWh (cena szczytowa)
To daje około 4000 zł / 10 000 km

Jednak nie bierzemy tutaj pod uwagę, że np. ja, jadąc trasę 500 km tylko połowę pokonuje na energii z SuC. Resztę mam z sieci, gdzie nie mając paneli PV możesz raczej liczyć 1,2 zł/kWh, a jak nasz panele, to w zasadzie za darmo ;)
Jeśli policzysz właśnie połowę za darmo, to wychodzi 2000 zł

Wszystko raczej zaokrąglone w górę - więcej raczej nie zapłacisz w PL, mniej spokojnie.
 
Last edited:

TDEV

Zadomawiam się
Miło zaskoczony jestem, prawdę mówiąc myślałem że to mit taki jak Tesla Model Plaid+ z powiększoną baterią, a tu taka miła niespodzianka.

Jak się uda kupić taką sztukę i jeszcze pod dotację to tylko gratulować.

Ciekawi mnie jak duża różnica w zasięgu między dwu silnikowym LRem.
W tym porównaniu widać zasięgT3LR RWD- 620 km WLTP, takie potwierdzenie otrzymałem w rozmowie z Wa-wą.
TM3.png
 

Michal

Moderator
Nie zapomnij o poleceniu ;)
 
Top