TM3 Standard Range Plus - Dostawa Wrzesień 2021

Pyo_trek

Posiadacz elektryka
Część zwiększonej pojemności pójdzie na bufor, więc nie będzie takiego wzrostu zasięgu jak zakładamy, a nowy napęd 2 gen. jest już dostępny:
Na 8 pozycji nr VIN jest litera:
J dla SR+
K dla LR
L dla P
to mamy nową jednostkę napędową - Drive Unit Cat 2 (3D6).
Jeśli faktycznie mają powiększyć baterię, to dlaczego w Chinach nadal sprzedają SR+ z niepowiększoną i odbiorem za 6 tygodni?
 
Last edited:

Bronek

Pionier e-mobilności
A potem HW 5.0 a potem większa moc a jeszcze potem większa bateria w zasadzie nie ma sensu tego samochodu kupować nigdy bo zawsze zaraz coś :).
Jedno zabierają drugie dają.
Na pocieszenie, że mam już stary samochód , to ma dywanik we frunku, haczyki, taniej FSD, Łączność Premium po wsze czasy, pompowane lędźwia pasażera, pełny ambient oświetleniowy i więcj zabawy z aktualizacjami (z 50?)- jak sie wszyscy cieszyli z powiększenia zasiegu i zwiekszenia lrzyśpieszenia, podglądu "sentry mode" w aucie itd.
Teraz to oczywistość i chyba nie warto czekać, bo coś czuję iż wcale cena nie spadnie. A te liftingi nowe i rodzaj baterii u większości będzie mało istotny
 
Last edited:

Szatan

Posiadacz elektryka
Jak myślicie zamawiać teraz TM3 SR+ z dostawą we wrześniu, czy jednak poczekać na 4 kwartał, żeby miała baterię 60kWh i nowy napęd 2 generacji (UD Gen. 2) z odbiorem w grudniu, a może i styczniu przyszłego roku?

Jaki są Wasze opinie?
Obecne modele mają już lepszy/nowszy napęd to można odczytać z numeru VIN. Chyba, że jakaś kolejna zmiana za rogiem?
Co do czekania na większą baterie to trzeba sobie samemu odpowiedzieć jak to jest ważne, zawsze istnieje ryzyko podniesienia ceny ale z drugiej strony auto powinno zajechać te 8% dalej...

PS. jak nie miałem auto to myślałem o tym odsunięciu zakupy ale jak mam to widzę jak dużo bym stracił dalej jeżdżąc spalinówką jak mogę cieszyć się elektrykiem.
 
Last edited:

Trydent

Zadomawiam się
Obecne modele mają już lepszy/nowszy napęd to można odczytać z numeru VIN. Chyba, że jakaś kolejna zmiana za rogiem?
Co do czekania na większą baterie to trzeba sobie samemu odpowiedzieć jak to jest ważne, zawsze istnieje ryzyko podniesienia ceny ale z drugiej strony auto powinno zajechać te 8% dalej...

PS. jak nie miałem auto to myślałem o tym odsunięciu zakupy ale jak mam to widzę jak dużo bym stracił dalej jeżdżąc spalinówką jak mogę cieszyć się elektrykiem.
A istnieje możliwość, że zamawiając teraz trafi się na stary napęd (Drive Unit Gen. 1) - (3D1)?
 

danielm

Pionier e-mobilności
Jak myślicie zamawiać teraz TM3 SR+ z dostawą we wrześniu, czy jednak poczekać na 4 kwartał, żeby miała baterię 60kWh i nowy napęd 2 generacji (UD Gen. 2) z odbiorem w grudniu, a może i styczniu przyszłego roku?

Jaki są Wasze opinie?
na tesle zawsze się czeka, oni ciągle coś zmieniają. jak chcesz mieć najnowszą to nie doczekasz się nigdy :)
 
Top