TM3HL - adaptive headlight capabilities

krzyss

Pionier e-mobilności
Właśnie byłem zrobić test. Teraz mam wrażenie że cały czas jedzie na długich i tylko wygasza segmenty. Gdy samochód jadący z przeciwka jest dość daleko, to musi go oślepiać bo przejechałem może 10km i 2x mi mrugali światłami.
Czyli dziala dobrze jak wycieraczki ? :)
 

wiktor

Posiadacz elektryka
ja chciałem wczoraj sprawdzić, ale już wieczorem nie wyjechałem. jutro bede po 17 jezdzil po mieście i we wtorek bede jechal ekspresowka. postaram sie nagrać.
 

6a8

Posiadacz elektryka
Ciekawe jak to wycinanie wygląda u nadjeżdżającego, czy jest wyraźnie widoczne. Bo jeżeli nie, to część kierowców może odruchowo mrugać nie widząc typowej zmiany na światła mijania..
 

wiktor

Posiadacz elektryka
bo juz wycielo, ale widac jak to światło potem wraca. jakość naszych dróg niestety ... trochę trzęsło. wtorek / środę wrzucę z ekspresówki
 

nabrU

Moderator
Narażę się ;), ale według mnie w ID.3 to lepiej działało...
W VW była matryca z chyba 18 LEDów, z których 11 dało się sterować (wyłączać / przyciemniać). Niestety nie wiem jak to w TM3 Highland jest bo Tesla jak to Tesla ma to 'top secret'.
Ale jak to w 'starym' modelu uruchomią to przekonam się sam.
 

sabrez

Zadomawiam się
@wiktor Dziury w drodze jak u mnie widzę... Mnie się podoba, wygląda dość responsywnie - tylko z tymi pixelami - to takie skokowe widać (albo takie wrażenie na filmikach)... Przyzwyczajony do xenona z AFS i tam jest to ograniczane jakąś przysłoną - więc jest płynne...
 
Top