TM3LR zamówiona 13.10.2021 - Dostawa w grudniu 2021

Darkoblues

Zadomawiam się
Gdzie takie ceny? Chyba że jest to netto lub bez opłat dystrybucyjnych.
Z pewnością jest to tylko koszt per kwh, dodając inne opłaty będzie drożej... a swoją drogą, czy posiadając fotowoltaike tez warto zmieniać taryfę z g11 na G12W? ... trochę się zastanawiam nad okresem gdzie produkcja niska i praca na home office. Wtedy w ciągu dnia stawki dużo wyzsze
 

Zarek1988

Posiadacz elektryka
Z pewnością jest to tylko koszt per kwh, dodając inne opłaty będzie drożej... a swoją drogą, czy posiadając fotowoltaike tez warto zmieniać taryfę z g11 na G12W? ... trochę się zastanawiam nad okresem gdzie produkcja niska i praca na home office. Wtedy w ciągu dnia stawki dużo wyzsze
Ja mam g12 tylko. Bez W. W Enea. Tak jak kolega pisał koszt za kWh
 

Sfotek

Posiadacz elektryka
Mozesz wyświetlić na przeglądarce Tesli, ale wersję light bo ta normalna to za ciężka na super wydajny procesor, który obsługuje www
Da sie tez otworzyć trase w google maps i eksportowac do aplikacji tesla… ale jak pisza przechodzi tylko miejsce poczatkowe i koncowe ( bez przystankow )
 

Zarek1988

Posiadacz elektryka
Da sie tez otworzyć trase w google maps i eksportowac do aplikacji tesla… ale jak pisza przechodzi tylko miejsce poczatkowe i koncowe ( bez przystankow )
Ale tylko jak zmienisz język na angielski (ponoć) mi nie działa po polsku ale języka nie zmieniałem.
 

Michal

Moderator
Jak planuje trasę w ABRP to nie mogę jej przenieść do tesli ?? muszę wtedy jechać z telefonem ?
Do większości podróży wystarczy planer Tesli ale te rzadkie, które wymagają ładowania na innych stacjach ja rozwiązuje tak, że planuje sobie trasę w ABRP, następnie wprowadzam głosowo pierwszą ładowarkę "obcą" jako cel i jadę do niej na navi Tesli. Jeśli potrzeba skorzystać z większej ilości "obcych", to wprowadzał bym je sukcesywnie jako cele podróży ale to mi się chyba jeszcze nie zdarzyło.
Wystarczy kliknąć prawym scroll i powiedzieć "nawiguj do ...", więc to nie jest jakiś straszny problem.
W przyszłości maja podobno być w Teslach możliwe do ustawienia punkty pośrednie.
Są ten niektóre sieci ładowarek innych niż SuC ale jeszcze nie w PL.
 

JareG

Pionier e-mobilności
Priorytet to mobilne 3 fazowe regulowaneevse w wtykiem 32A
Dokładnie.
Ja kupiłem Khons'a 22kW, udało mi się utrafić za 2200 z VAT. Teraz to już od 2600 w górę, chyba żeby ciągnąć bezpośrednio z Chin.

Pozdrawiam
 
Top