Bronek jak odbierasz haptyke na kierownicy. Czy jest to problem przy np. włączaniu kierunku, świateł? czy zawartość dużego ekranu jest inna niż w TM3?
Mozesz coś napisać o komforcie zawieszenia i wyciszeniu wnętrza. Wszyscy piszą o tych progach ale moim zdaniem to tylko estetyka. Auto jest Super.
1. Rondo i np trzeci zjazd włączanie prawego k8erunku,- generalnie trudno ale należy to robić na ślepo l ręką naciskając poniżej "rogu" yoke nachwytem. Przećwiczone w miarę opoanowane.
2. Wycieraczki, prawy kciuk nie może być p) asko bo może włączyc mikrofon
3 Wyciszenie
U mnie z lewej i trochę z prawej przy słupku środkowym, szumi i wieje z okolicy drzwi gdzie szyba w nie wchodzi. Do regulacji lub dodania uszczeliki Zgłoszono.
Otwieranie po podejściu, głupota gdy się coś robi wokół, to cały czas się otwiera a potem zamyka i czasem u mnie się nie domknie. To opcja o ile się da do wyłączenia.
Musi mi się też auto zaktualizować do najnowszej wersji.
Zawieszejie : Jazda mnie nie zmęczyła, nie jest to Citroen ale dobrze wybiera. Trudno coś więcej powiedzieć po pierwszym razie, bo ustawień jest trochę a jechałem nie na Komfort a na ustawieniu Auto. Ale w porównaniu do Trójki bardzo duża różnica na muldach dziurach, tarce itd. Niebo a ziemia.
Chyba dostęp do tej funkcji powinien być łatwiejszy?
Spryskiwacz uszkodzony zrobiłem w Ciechocinku, wężyk podczas montażu został przyciśnięty pomiędzy krawędziami plastiów. Ja trwałe zagięcie więc go ta#moą usztywnilem w swoim partackim stylu. Będzie ciepło to plastik wężyka wrogi do kształtu właściwego.
Szpary pomiędzy błotnikiem a zderzakiem uległy pod wpływem jazdy wibracji poprawieniu.
Przyciski haptyczne? Nie wie co powiedzieć. Fizyczne są też złe, a te takie sobie. Mogły by być wypukłe i z różnymi jak w Brailleu znakami.
Ciężarek zakładam tradycyjnie, 2x mi się obraziła bo zapomniałem że go nie mam.
Regulacja kierownicy wydaje się być większa niż w Trójce
Zmiana biegów intuicyjna jest ale tylko jak gdyby raz przy starcie potem to lipa. Czyli rusza z parkingu prawidłowo np do tyłu ale po wyjeździe z miejsca postojowego czeka na decyzję. Zawracanie tyłka.
To smyranie po ekranie ujdzie ale nie jest rewelacyjne..
MOJE ZDANIE SIĘ NA 100 % ZMIENI na ile? Nie wiem, zobaczymy po czasie.
Progi na zdjęciu wyglądają gorzej niż w rzeczywisto#ci, to pęknięcie farby. Nic wielkiego, gadałem z blacharzem i mówi że to tylko to miejsce jest za bardzo oficjalne. Dali by plastikową nakładkę z napisem Tesla i by było ok.
Chill koniecznie z pasażerem, ale dla mnie to za mało do szybkich manewrów, trochę muli mniej niż 3 ale nie jest tak dynamiczna jakbym chciał
Natomiast ustawienie Sport, to pasażer może zarzygać auto.
Plaid, tego nie próbowalem
Pogoda fatalna miejscami ok ale mróz
Intrrrfejs prosty ale na postoju, aby korzystać w czasie jazdy trzeba poćwiczyć. Ci co mieli Teslę będą mieli łatwiej aby zaakceptować ale czasem i trudnię, by korzystać j. Bo są różnice. Mając dwa to może się mylić?
Zużycie na tej trasie 28 kWh m200km
z 23 st wew plus grzanie tyłków jazda raczej max 125km/h czasem 130 raczej mnie niż można bo pogoda syf z malarią przekładany mrozem od minus 2 do minus 10
POKAZAŁA 545 km zasięgu przy 100% w Ciechocinku