nabrU
Moderator
Ktoś powie 'znowu pisze o UK' 
Myślę, że warto bo to rywal dla Tesli Model Y i cennik w UK jest praktycznie identyczny z Teslą, więc może być ciekawie na rynku, który w 2024 roku kupił najwięcej Tesli w Europie.
Do kupienia dwe wersje:
- Standard Range z baterią LFP o pojemności 66kWh i napędem RWD o mocy 258KM (zasięg WLTP do 270 mi / 435km) i 6.6 sek do setki. Ładowanie z mocą do 215kW / 800V.
- Long Range z baterią NCM o pojemności 87.5kWh, napędem RWD o mocy 286KM i zasięgu WLTP 354 mi / 570km. Ładowanie z mocą maks. 280kW / 800V





Wygląda też na to, że na pojazd mamy dłuższą gwarancję niż w TMY:

Każda z oferowanych wersji w UK ma np. 20-calowe kołą i V2L w standardzie.
Myślę, że warto bo to rywal dla Tesli Model Y i cennik w UK jest praktycznie identyczny z Teslą, więc może być ciekawie na rynku, który w 2024 roku kupił najwięcej Tesli w Europie.
Do kupienia dwe wersje:
- Standard Range z baterią LFP o pojemności 66kWh i napędem RWD o mocy 258KM (zasięg WLTP do 270 mi / 435km) i 6.6 sek do setki. Ładowanie z mocą do 215kW / 800V.
- Long Range z baterią NCM o pojemności 87.5kWh, napędem RWD o mocy 286KM i zasięgu WLTP 354 mi / 570km. Ładowanie z mocą maks. 280kW / 800V





Wygląda też na to, że na pojazd mamy dłuższą gwarancję niż w TMY:

Każda z oferowanych wersji w UK ma np. 20-calowe kołą i V2L w standardzie.