TMY się powinna bać - Xpeng G6 zadebiutował w UK i PL

Fenrise

Pionier e-mobilności
No czekajta ;), przecież jest marzenie każdego Polaka czyli większa bateria w LR niż TMY LR (no i na 800V - choć tu mam wątpliwości gdzie to wykorzystać w PL :p). No i ten poniżej ma dobrze zainstalowaną kierownicę, więc może bedzie lepiej w odbiorze:

Ale przecież marzenie każdego Polaka to VW w Dieslu, bez DPF i z zaślepionym EGR o zasięgu 1500 km longiem ;)

A już tak na serio - i dobrze. Im większa (nawet nieznana) konkurencja tym lepiej dla nas :)
 

ztsgusz

Posiadacz elektryka
Z aut chińskich ciekawszy od Xpenga G6 jest dla mnie Zeekr 7X LR RWD. 96 kWh NCM, 615 km WLTP, V2L (z gniazdkiem 230V w bagażniku), 22 kW AC, 10-80% w 16 minut (dla ładowarki 360kW, dla ładowarki 480kW czas jest jeszcze krótszy), pneumatyka (podobno generalnie dobre zawieszenie), i już jest dostępny do zamówienia w Holandii za cenę podobną do TMY.
 

slow.sasquatch

Posiadacz elektryka
Średnio im to kopiowanie wyszło, mają rozjazd na wymiarach czasami nawet kilku mm!!

1688045502582.jpeg
 

nabrU

Moderator
I ktoś tu się ostatnio mnie czepiał, że wstawiam filmy czy artykuły po angielsku :ROFLMAO:
 

Halisep

Posiadacz elektryka
no i na 800V - choć tu mam wątpliwości gdzie to wykorzystać w PL :p).
Ehh... Już któryś raz piszesz to samo (jako mieszkaniec Anglii), a ja już któryś raz odpowiem (jako mieszkaniec Polski), że nie ma z tym problemu. A na pewno nie na zachód od Warszawy.
 

Euronymous

Fachowiec
Sprzedają się w ogóle u Was w UK te chińczyki ? Chyba MG z wiadomych względów coś tam sprzedaje, ale patrząc po innym dojrzałym ev-rynku (Norwegia), gdzie dobrze to nie wygląda, to chyba również u Was słabiutko ?
Nawet jeśli ten g6 jest obiektywnie od TMY (czy innych EV od legacy) lepszy, to dopóki przede wszystkim nie zagra ceną (to na dzień dobry), świata europejskiego Chińczycy nie zawojują.
 

slow.sasquatch

Posiadacz elektryka
Sprzedają się w ogóle u Was w UK te chińczyki ? Chyba MG z wiadomych względów coś tam sprzedaje, ale patrząc po innym dojrzałym ev-rynku (Norwegia), gdzie dobrze to nie wygląda, to chyba również u Was słabiutko ?
Nawet jeśli ten g6 jest obiektywnie od TMY (czy innych EV od legacy) lepszy, to dopóki przede wszystkim nie zagra ceną (to na dzień dobry), świata europejskiego Chińczycy nie zawojują.

W Niemczech jest sporo od MY tańszy, tak 8-10k w zależności od wersji...
 

miv

Posiadacz elektryka
Sprzedają się w ogóle u Was w UK te chińczyki ? Chyba MG z wiadomych względów coś tam sprzedaje, ale patrząc po innym dojrzałym ev-rynku (Norwegia), gdzie dobrze to nie wygląda, to chyba również u Was słabiutko ?
Oprócz MG to BYD, Polestar i Volvo jakiś tam udział mają, reszta to takie rodzynki raczej.
 
Top