TMY się powinna bać - Xpeng G6 zadebiutował w UK i PL

nabrU

Moderator
@boa, postępujesz tak jak inni w wątku o MX-30 :p czyli oceniasz czyjś wybór pod swoje 'widzimisie' i dodatkowo pod kątem zredagowanego artykułu na EW.

Samochód jest w wynajmie (jak rozumiem) więc koszt rat to podstawa w tym zestawieniu. Miałem 3 poprzednie samochody w najmie więc wiem co mówię. Plus to tylko samochód i jak widać wcale nie taki niedopasowany, bo człowiek jakąś pracę domową w tym zakresie odrobił.

Czy Naczelny dobrze oddał kryteria, to nie wiem, ale właściciel nie ma szansy się obronić, no chyba że czyta Forum. Dodatkowo sporo na Forum było ahów i ohów na temat 800V, a nikt nie zwrócił uwagi, że ten G6 ma właśnie taką architekturę, baterię pod 90kWh (gdzie jest team 'EV powinny mieć większe baterie'?), V2L no i bohater artykułu mieszka w DE gdzie z ładowarkami (tymi 800V czy otwartymi tanimi Teslowymi) nie będzie problemów.

Owszem sensowna krytyka jest na miejscu, ale przestańmy wciskać na siłę innym swojego stylu czy punktu widzenia. To jakaś plaga ostatnio na Forum o_O
 

STMS

Pionier e-mobilności
Co z tego że większa bateria jak zasięg mniejszy niż w Y

No chyba że chodzi o to aby więcej zużywał a tym samym koszt przejazdu był większy niż w Y
 

nabrU

Moderator

STMS

Pionier e-mobilności
WLTP to jedyna wiarygodna informacja
Tu wygrywa Y

Reszta to jak chciał testujący tak wyszło
 

nabrU

Moderator
Top