Trzeba zacząć myśleć co po moim i3s 120 Ah mam kupić.

AZz

Zadomawiam się
Piszę ten tekst ponieważ zmieniam samochody co 4 lata z powodu ich wyeksploatowania i mam zwyczaj na kilkanaście miesięcy wcześniej rozpoczynać sezon jazd próbnych i testów. Zakup planuję jesienią 2023. Jeżdżę dużo- 50 000 km rocznie ale głównie w promieniu 100 km od firmy. 2 razy na rok dłuższe wypady (Mazury, morze)

Kryterium wyboru następujące:
1. Cena do 230 000 brutto - serio nie przekraczam
2. Nie może to być suv - mam taką fobię
3. Samochód musi mieć zasięg po uwzględnieniu degradacji po 200 000 km na poziomie 250 km
4. Przyspieszenie na poziomie max 7,5 s
5. Bezawaryjność potwierdzona przynajmniej 3 letnią obecnością auta na rynku w chwili zakupu
6. Obsługa serwisowa ograniczona do 1 raz na rok.
7. Moc ładowania realna/średnia na poziomie 50 kW
8 Odpada złącze CHADEMO
9. Czym mniejszy/ lepiej wyposażony tym lepszy. Bagażnik nie istotny.
10. Dobre oświetlenie drogowe. Teraz mam Matrixy i się przyzwyczaiłem.
11. Cichy ale z dobrym audio.

Jakieś propozycje?
 
Last edited:

AZz

Zadomawiam się
jestes skazany na tm3 :)
Nie suv w obecnych czasach to ciezko bedzie… no chyba ze lubisz vw…
TM3 jest oczywiście brana pod uwagę. Tym bardziej że wtedy już trochę na rynku będzie i mam nadzieję błędy wieku dziecięcego będzie miała za sobą. Martwi mnie jednak odległość do serwisu. Z krk będzie daleko. No chyba, że w planach coś jest na południu Polski.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Ad Tym bardziej że wtedy już trochę na rynku będzie i mam nadzieję błędy wieku dziecięcego będzie miała za sobą
Jest na rynku od 2017r,
W samochodach jak u psów wiek liczymy x7 i raczej jej czas w tej budzie mija.
Póki co to taki "Ford T" ale inni naciskają.
 
Last edited:

Cav

Pionier e-mobilności
Piszę ten tekst ponieważ zmieniam samochody co 4 lata z powodu ich wyeksploatowania i mam zwyczaj na kilkanaście miesięcy wcześniej rozpoczynać sezon jazd próbnych i testów. Zakup planuję jesienią 2023. Jeżdżę dużo- 50 000 km rocznie ale głównie w promieniu 100 km od firmy. 2 razy na rok dłuższe wypady (Mazury, morze)

Kryterium wyboru następujące:
1. Cena do 230 000 brutto - serio nie przekraczam
2. Nie może to być suv - mam taką fobię
Crossover też nie?

6. Obsługa serwisowa ograniczona do 1 raz na rok.
Przy przebiegu 50 kkm rocznie?
No to chyba tylko Tesla pozostaje, tym warunkiem wyrzuciłeś wszystko inne.
 

AZz

Zadomawiam się
Crossover też nie?


Przy przebiegu 50 kkm rocznie?
No to chyba tylko Tesla pozostaje, tym warunkiem wyrzuciłeś wszystko inne.
Mój BMW i3 robię raz na 2 lata bo tylko płyn hamulcowy. Tak mam w książeczce serwisowej - przeglądy co 2 lata bez przebiegu. Filtr kabinowy robię sam

Crossover musiałby być niski. Lubię samochody które dobrze trzymają się na zakrętach…
 
Top