Trzeba zacząć myśleć co po moim i3s 120 Ah mam kupić.

AZz

Zadomawiam się
Piszę ten tekst ponieważ zmieniam samochody co 4 lata z powodu ich wyeksploatowania i mam zwyczaj na kilkanaście miesięcy wcześniej rozpoczynać sezon jazd próbnych i testów. Zakup planuję jesienią 2023. Jeżdżę dużo- 50 000 km rocznie ale głównie w promieniu 100 km od firmy. 2 razy na rok dłuższe wypady (Mazury, morze)

Kryterium wyboru następujące:
1. Cena do 230 000 brutto - serio nie przekraczam
2. Nie może to być suv - mam taką fobię
3. Samochód musi mieć zasięg po uwzględnieniu degradacji po 200 000 km na poziomie 250 km
4. Przyspieszenie na poziomie max 7,5 s
5. Bezawaryjność potwierdzona przynajmniej 3 letnią obecnością auta na rynku w chwili zakupu
6. Obsługa serwisowa ograniczona do 1 raz na rok.
7. Moc ładowania realna/średnia na poziomie 50 kW
8 Odpada złącze CHADEMO
9. Czym mniejszy/ lepiej wyposażony tym lepszy. Bagażnik nie istotny.
10. Dobre oświetlenie drogowe. Teraz mam Matrixy i się przyzwyczaiłem.
11. Cichy ale z dobrym audio.

Jakieś propozycje?
 
Last edited:

JareG

Pionier e-mobilności
(...) gdyż taka sarna, łoś, jeleń, pies itd, zwykle nie zatrzyma się tylko ciśnie przez szerokość jezdni, albo zawraca, albo wyskakuje przed same koła...
Jest nawet lepiej (tzn. gorzej), bo sarny lubią przemieszczać się w grupie - i masz wtedy te manewry co wyżej, ale raz ilość sztuk.
Łosie tu u mnie też często łażą samowtór, samotrzeć itd. Najwięcej ich spotkałem w ilości 8 szt. Z tym, że łoś wystarczy jeden, żeby posłać auto na złom, a kierowcę do Abrahama/Valhalli/wpisać 'swój' raj.

Pozdrawiam
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Agencja Malinka -

Abstrac hując od raju, to wkurzają mnie zające, bo lecą wzdłuż świateł i odruchowo robia za pilota. raz bym wpadł do rowu
 

gim-kg

Pionier e-mobilności
a stary ioniq to nie czasem segment C a TM3 D? :)
Tak wyglądają Ioniq i TM3 w porównaniu. Raczej ten sam segment.
 

Attachments

  • AE26EAAE-A63C-44F6-9CAB-FE2197289412.jpeg
    AE26EAAE-A63C-44F6-9CAB-FE2197289412.jpeg
    98,4 KB · Liczba wyświetleń: 71
  • F738E00A-0948-4A23-BED3-AEC942383B25.jpeg
    F738E00A-0948-4A23-BED3-AEC942383B25.jpeg
    129,7 KB · Liczba wyświetleń: 64

pluto

Pionier e-mobilności
Ioniq jest ponad 20cm krótszy od TM3. Ba - jest nawet krótszy od leafa. Sprawdź sobie wymiary.
Skąd te bzdurne informację ?
 

solik

Pionier e-mobilności

Najnowsze dyskusje

Top