Twórcy S3XY buttonów wreszcie zaprezentowali manetki do trójki

pompon

Posiadacz elektryka
Fajne, bo nieinwazyjne i konfigurowalne, ale:
1. Czy klej wytrzyma wysokie temperatury jeśli samochód zostanie dłuższy czas na słońcu?
2. Brakuje ruchu przód-tył
3. Jeśli dobrze zrozumiałem nie ma rozróżnienia pomiędzy głębokim a płytkim wciśnięciem (czyli między trzymaj kierunkowskaz a piknij trzy razy)

Teslaunch pracuje nad appką do tych klasycznych dźwigni która umożliwi kontrolowanie akcji, mi wystarczyłoby żeby po prostu zachowywały się dokładnie tak samo jak poprzednie (czyli pociągnięcie włącza długie zamiast klaksonu).
 

Siostra Irena

Posiadacz elektryka
Jakoś perspektywa dźwigienek „na klej” do mnie nie trafia 😉 oczyma wyobraźni widzę jak na jakimś rondzie Żonie to odpada i jest panika i szukanie przycisku 😱
 

pompon

Posiadacz elektryka
Trochę więcej info:
W skrócie:
- Odkleją się od gorąca? Nie, ale włącz overheat protection.
- Odpadną od ciężkiej ręki? Nie, ale nie szarp.
 

cezbar

ID.4 Pro 128kW/77kWh 2023
to są jajca, żeby poprawiać fabrykę. Chcesz mieć manetki to kup jakiś dziadkowóz jak audi czy toyota a nie Teslę nowoczesną.
co nowoczesnego w braku dźwigni kierunkowskazów?
nawet jeżdżąc motocyklem często zapominałem o przełączeniu kierunkowskazów a jest zawsze pod lewym kciukiem.
nie wyobrażam sobie tego w aucie.
 
Top