Ubezpieczenie EV 2024 koszty

Sceptyczny entuzjasta

Posiadacz elektryka
Temat był wałkowany wiele razy w ubiegłych latach, ponawiam ponieważ w tym roku to jest jakiś dramat z ceną polisy. Rok temu miałem składkę nieco ponad 6k w Hestii, full pakiet pod leasing, więc żadnych udziałów własnych itd. itp. Była to cena przy kompletnie nierealnej wartości samochodu, 220k za TM3 LR z 2021. Obecne kalkulacje jakie dostałem są na około 7, niektóre nawet 8 tysięcy, a to wszystko przy urealnionej wartości samochodu na około 150k. Żadnych szkód w tym czasie nie miałem, ostatnie zarejestrowane zdarzenie było z OC z 2019 roku, bo brat kogoś lekko rypnął, a byłem współubezpieczającym. Ja od lat nic nie przeskrobałem, zniżki powinny być solidne.

Ktoś ostatnio ubezpieczał EV? Jak to u was wygląda? Czy ubezpieczenia aż tak podrożały? W przyszłym roku może bym zmienił samochód, ale jak potem mam płacić 8-10k samego ubezpieczenia przy wartości po roku 200-250 tysięcy to się trochę odechciewa.
 

Halisep

Posiadacz elektryka
No i to jest przyzwoita cena. Jakie TU i parametry polisy? Zniesiony udział własny, naprawy serwisowe, zniesiona konsumpcja sumy ubezpieczenia, szyby itd? Ja od paru lat bez szkody, punktów karnych też nie mam jeśli to jest sprawdzane, a tu taka niemiła niespodzianka. Do tego znikome ryzyko kradzieży w przeciwieństwie do Kijanki :p
PZU za pośrednictwem dilera kijanki.
-AC pełna ochrona od wszystkich ryzyk z naprawami serwisowymi. Wartość +50%VAT 217k, wartość 100%, ochrona sumy ubezpieczenia.
- Pomoc drogowa do 1600km
- Ubezpieczenie opon
- NNW 10k
Brakuje ubezpieczenia szyby.
 

safeto

Fachowiec
Składka mogła wzrosnąć też z powodu punktów karnych. Rok temu miałem zero i bezszkodowa jazda od 2018, zapłaciłem 580zł za samo OC. W tym roku dorobiłem się 5 punktów i cyk już mam propozycję przedłużenia za 695zł. Porównywarki wyliczają mi minimum 1100zł co jest jakąś totalną aberracją.
Tak, punkty karne też są brane pod uwagę.
 
Top