Urban Cruiser - Nowy BEV od Toyoty.

szwajcar

Fachowiec
Promień skrętu 5.2m oznacza że średnica zawracania to 10.4m - wciąż nieźle ale mogę się założyć że w Ioniq 5 też pisali o średnicy a nie o promieniu
Na czuja też tak mi nie pasował - to wygląda na to, że tutaj i w artykule o Toyocie

1734073482347.png

Pomylili definicje, albo błędy przy bezmyślnym tłumaczeniu.
 
Last edited:

Ev3

Pionier e-mobilności
Ale nadal ta średnica skrętu w Ioniqu to porażka.
Tym nawet na miejsce parkingowe nie da się wjechać na raz.....
 
Last edited:

lookash_c

Pionier e-mobilności
Ale nadal na średnica skrętu w Ioniqu to porażka.
Tym nawet na miejsce parkingowe nie da się wjechać na raz.....
O, identyczną średnicę zawracania miała Xantia II. Parkując nuciłem sobie "paaaarostatkiem w piękny reeeejs" :)
 

szwajcar

Fachowiec
Ale nadal na średnica skrętu w Ioniqu to porażka.
Tym nawet na miejsce parkingowe nie da się wjechać na raz.....
¯\_(ツ)_/¯
Spróbowałem jak działa automatycznie parkowanie. Fakt, że wybrałem trochę złośliwie, ale po pewnym czasie już chciałem z nudów telefon brać by coś sobie przeskrolować. ;)
 

kaktus

Posiadacz elektryka
Ja z kolei jestem w szoku ze istnieje coś co ma większy promień skrętu niż Tesla Model 3.
Cudnie mi się parkuje kręcąc po 5 razy.
Aktualne Audi A6 ma bodaj 11.9. A4 11.5. BMW seria 3 i 4 ponad 12m. Mazda 6 też okolica 12m.

W autach z napędem na przód okolica 12m jest dość często spotykana w segmentach D/E.
 

vwir

Pionier e-mobilności
Aktualne Audi A6 ma bodaj 11.9. A4 11.5. BMW seria 3 i 4 ponad 12m. Mazda 6 też okolica 12m.

W autach z napędem na przód okolica 12m jest dość często spotykana w segmentach D/E.
Passat też ma 12m, Mach-E niewiele mniej (11,6m). To jest jak najbardziej normalna wartość w segmencie D. Nie do końca rozumiem zaskoczenie kolegów powyżej.
 

szwajcar

Fachowiec
Nie do końca rozumiem zaskoczenie kolegów powyżej.
Zaskoczenie? Nie. Wiedziałem na co się piszę.
Ale Ravka, poprzedniczka, ma średnicę 10,6, a jest też niezłą krową (gabarytowo) i różnicę czuć.
 
Top