LPGczyEV

Zadomawiam się
Szybkie uruchomienie CarScannera i znów brak ładowania aku 12V, brak odczytu temp ładowarki pokładowej, brak odczytu temp BMU,
czy ta Usterka cie dopadła w czasie jazdy czy na postoju i czy masz aku 12v od nowości?
wygląda to tak jakby problem z odczytem temperatury odłączył ładowanie 12v -> aku 12v pada i po imprezie. przydałaby sie diazgnostyka żeby to zweryfikować.
czy teraz CS pokazuje ci temp. ładowarki?
 

nnnnn

Pionier e-mobilności
czy ta Usterka cie dopadła w czasie jazdy czy na postoju i czy masz aku 12v od nowości?
Aku 12V wydaje się być od nowości, kupowałem w 2023 poleasingowe auto. Kilka tygodni temu auto podczas ładowania po kilku godzinach rozłączyło się i okazało się ze winny był 12V. Podładowałem go później trochę ale i tak postawnowiłem wymienić. Pojechałem do dwóch serwisów akumulatorów i w obu powiedzieli że 12V jest zupełnie sprawny, SOH, dobrze znosi nawet traktowanie 400A. Więc zostawiłem 12V.
wygląda to tak jakby problem z odczytem temperatury odłączył ładowanie 12v -> aku 12v pada i po imprezie. przydałaby sie diazgnostyka żeby to zweryfikować.
Była w dwóch różnych serwisach:(
czy teraz CS pokazuje ci temp. ładowarki?
Teraz pokazuje normalnie temperaturę ładowarki, czy u Was też temperatura rośnie podczas jazdy? Startuję z temp 30-32 st a podczas jazdy dochodzi do 50 i więcej.

Zdarzenie miało miejsce podczas jazdy, i wtedy najpierw objawem jest to że powietrze robi się cieplejsze z nawiewu. A później giną na CS wartości temperatury i napięcia BMU.
 
Top