Usterka - Układ klimatyzacji wymaga serwisu VCFRONT_a447

MyTesla

Zadomawiam się
Farta że na gwarancji. Tak jak u mnie. Brak farta to bedą mieli Ci, co chowali auto pod kołderką i dostaną taki prezent już po gwarancji.

Swoją drogą warto sprawdzić kupując używaną Teslę czy już był wymieniany SM oraz compressor - jeżeli nie to albo stargować te 13k albo nie brać bo to kupujący będzie musiał zrobić. A jak widać będzie musiał każdy, tak twierdzili w serwisie jak ja to robiłem.

nie chcę źle wróżyć ale kolej na baterie trakcyjną (degradacja 9%/79k ładowna w domu w cieple sporadycznie na TSC) jako że mam TM3 2021 a w sieci mnóstwo opisów padniętych High Voltage Battery. TM3 inwerter jak widzę jest częścią baterii trakcyjnej to jak padnie to mam nadziej że zrobią w ramach 8lat/192k km bo jak nie to w pozostałych 672 km się już raczej nie zamieszczę :)

Pieszczenie, garażowanie, często sprawdzanie logów w SERVICE MODE nic nie pomoże.
Taka to nowoczesna technologia.


dla ciekawych krzywa degradacji całego cyklu baterii i AC/DC ładowania:

1753445692304.png



1753446009028.png
 

Attachments

  • 1753445943667.png
    1753445943667.png
    99,6 KB · Liczba wyświetleń: 8

cooler

Pionier e-mobilności
Widzę
nie chcę źle wróżyć ale kolej na baterie trakcyjną (degradacja 9%/79k ładowna w domu w cieple sporadycznie na TSC) jako że mam TM3 2021 a w sieci mnóstwo opisów padniętych High Voltage Battery. TM3 inwerter jak widzę jest częścią baterii trakcyjnej to jak padnie to mam nadziej że zrobią w ramach 8lat/192k km bo jak nie to w pozostałych 672 km się już raczej nie zamieszczę :)

Pieszczenie, garażowanie, często sprawdzanie logów w SERVICE MODE nic nie pomoże.
Taka to nowoczesna technologia.


dla ciekawych krzywa degradacji całego cyklu baterii i AC/DC ładowania:

View attachment 30535


View attachment 30537
Widzę że też masz Panasonica 82kWh? Bardzo podobna krzywa, z tym że u mnie do 70k km było prawie bez degradacji, a w ciągu 10k km przed końcem gwarancji ostro pojemność poszła w dół i teraz też mam ponad 9%.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
nie chcę źle wróżyć ale kolej na baterie trakcyjną (degradacja 9%/79k ładowna w domu w cieple sporadycznie na TSC) jako że mam TM3 2021 a w sieci mnóstwo opisów padniętych High Voltage Battery. TM3 inwerter jak widzę jest częścią baterii trakcyjnej to jak padnie to mam nadziej że zrobią w ramach 8lat/192k km bo jak nie to w pozostałych 672 km się już raczej nie zamieszczę :)

Pieszczenie, garażowanie, często sprawdzanie logów w SERVICE MODE nic nie pomoże.
Taka to nowoczesna technologia.


dla ciekawych krzywa degradacji całego cyklu baterii i AC/DC ładowania:

View attachment 30535


View attachment 30537
Nic Ci nie padlo a ty juz narzekasz… 9% to normalne przy 80kkm. Przy 160kkm bedziesz mial pewnie 15-18%.
Przy 250kkm jakies 25%. To wezystko w normie.
 

cooler

Pionier e-mobilności
U mnie Variant: E5CD = 77 kWh ogniwa LG
2021Q3
Powinienem się domyśleć bo startowałeś od zasięgu 550, ja miałem ok 560-570 niestety zacząłem logować Teslamate dopiero po roku:(
 
Top