Farta że na gwarancji. Tak jak u mnie. Brak farta to bedą mieli Ci, co chowali auto pod kołderką i dostaną taki prezent już po gwarancji.
Swoją drogą warto sprawdzić kupując używaną Teslę czy już był wymieniany SM oraz compressor - jeżeli nie to albo stargować te 13k albo nie brać bo to kupujący będzie musiał zrobić. A jak widać będzie musiał każdy, tak twierdzili w serwisie jak ja to robiłem.
nie chcę źle wróżyć ale kolej na baterie trakcyjną (degradacja 9%/79k ładowna w domu w cieple sporadycznie na TSC) jako że mam TM3 2021 a w sieci mnóstwo opisów padniętych High Voltage Battery. TM3 inwerter jak widzę jest częścią baterii trakcyjnej to jak padnie to mam nadziej że zrobią w ramach 8lat/192k km bo jak nie to w pozostałych 672 km się już raczej nie zamieszczę
Pieszczenie, garażowanie, często sprawdzanie logów w SERVICE MODE nic nie pomoże.
Taka to nowoczesna technologia.
dla ciekawych krzywa degradacji całego cyklu baterii i AC/DC ładowania: