Użytkownie tesli bez dostępu do internetu

slaveq

Pionier e-mobilności
to jest asystent utrzymania pasa - jak nie ma pasa to nie dziala
podobnie z asystentem utrzymania odleglosci - jak nie ma odleglosci (bo siedzisz komus juz w d.. bagazniku) - to tez nie dziala

ps - jezdze codziennie w sumie 130km do pracy i z powrotem autostrada i asystent dziala dokladnie tak jak przewidzieli jego projektanci a jak moge troche sie zdekoncentrowac i posluchac jakis podkastow ;)
Odpowiadam z perspektywy użytkownika Stelantisa - nie nie działa utrzymanie pasa chyba, że na autostradzie w słoneczny dzień. I nawet jak masz pasy wyrysowane to nie raz nie dwa jakbym się zdekoncentrował to bym sobie słodko odpoczywał słuchając podcastów i czekając na lawetę.

Zgadzam się z Bronkiem, nie ma co toczyć wojen chociaż w tym przypadku prowokacja była nie ze strony @p0li :). Niech każdy jeździ czym mu pasuje. Np ja cenię sobie jazdę e208 i trójką i jednocześnie widzę wady obydwu.
 

p0li

Pionier e-mobilności
pisalem juz kilka razy czemu to pisze i jakie mam podstawy - jak nie zrozumialem poprzednio, po co mam sie kolejny raz produkowac jak i tak nie zrozumiesz?

a co do krytyki citroena - jezeli wiesz co na temat jego nieudanej konstrukcji, wrodzonych wad czy idiotycznych rozwiazan - bardzo chetnie poczytam twoje opinie - nie boj sie wyrazac swojej opinii - po to jest wlasnie forum

a porownania do ksiezy czy henkow robiacych dla niemca - zostaw sobie dla kogos kogo takie infantylizmy moga bawic
 

p0li

Pionier e-mobilności
Odpowiadam z perspektywy użytkownika Stelantisa - nie nie działa utrzymanie pasa chyba, że na autostradzie w słoneczny dzień. I nawet jak masz pasy wyrysowane to nie raz nie dwa jakbym się zdekoncentrował to bym sobie słodko odpoczywał słuchając podcastów i czekając na lawetę.
masz stelantisa ale nie konkretnie cytryne - mozliwe ze wkladaja te same komponenty i soft - ale raczej watpie bo kazde auto ma inne wymiary, dynamike i zachowania na drodze
ze swojego doswiadczenia (a tluke obecnie 2500km miesieczne) prowadzi bezproblemowo po autostradzie niezaleznie od pogody, pory dnia czy zachmurzenia - fakt - jak jeden pas znika i nie ma kraweznika - wtedy sie wylacza
ale w normalnych warunkach prowadzi caly czas a ja moge posluchac audiobuka i poprawic makijaz
Zgadzam się z Bronkiem, nie ma co toczyć wojen chociaż w tym przypadku prowokacja była nie ze strony @p0li :). Niech każdy jeździ czym mu pasuje. Np ja cenię sobie jazdę e208 i trójką i jednocześnie widzę wady obydwu.
dokladnie o tym pisze, ponadto kazdy moze wyrazic swoje zdanie - a to jest da Bronka i reszty zakonu teslycerzy straszna sola w oku
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Nie jest sola w oku tylko, to jest zawracanie tyłka, bo zamiast w tematycznym Forum skupić się na faktach, musimy właśnie tłumaczyć zarzuty nie oparte o, praktykę a o widzimisię.
To nie Portal Elektrowoz.pl a, Forum ev z podziałem na marki typy z częścią ogólną itd...
Owszem każdy ma prawo tu i tam zabierać głos, ale Ty siejesz często dezinformację w Forum a nie na publicystyczych stronach www. A dla tych co chcą się czegoś merytorycznie dowiedzieć i wchodzą, to czytają opinie kogoś kto widział dany samochód na parkingu i może z raz się nim przejechał? .
Nie każdy śledzi i analizuje, kto co ma, czym jeździ i patrzy na stopkę . A tylko czyta co jest napisane i nie analizuje na jakiej podstawie jest dany tekst itp. Traktuje to jako opinię użytkownika. W tym problem.
Nawet jak zadajesz pytanie lub wychodzisz z tezą, to gdy ktoś to demnetuje, Ty obwieszczsz dalej swoje prawdy. W tym jest problem, a nie tym że piszesz. Na ogół nie pytasz czy wątpisz, bo jak słusznie twierdzisz każdy ma prawo, ale obwieszczasz i wyraźnie w jednym celu.
Zaczynasz być "ekspertem" od Tesli , ale lepiej bądź nim tam, gdzie masz doświadczenie.
Przeczytaj nagłówek działu : "Tesla" i odpuść, bo to jest smutne.
 
Last edited:

jnsk3k

Zadomawiam się
Planuje zakup tesli ale chciałbym zapytać się jak wygląda obsługa samochodu gdy auto stoi w garażu podziemnym w którym nie ma dostępu do sieci.
Rozumiem, że w takim przypadku sterowanie z apki odpada (uruchamianie ogrzewania zdalnie klimatyzacji, sentry mode z podglądem przez aplikacje itp.), ale zależy mi bardziej na tym by działało otwieranie samochodu z poziomu telefonu oraz wgrywanie odpowiedniego profilu kierowcy. Czy tutaj wystarczy komunikacja bluetooth?

Z samochodu będą korzystać dwie osoby, często się wymieniając, czy jak nie będzie dostępu do internetu to samochód potrafi uruchomić odpowiedni profil z ustawieniami fotela, kierownicy itd?
Druga sprawa to aktualizacje, czy będzie to bardzo dla mnie uciążliwe, że samochód nie będzie mógł zrobić sobie aktualizacji w garażu tylko będę musiał ją wykonać gdzieś podczas innego postoju? Ile zazwyczaj to trwa?
Bez dostępu do internetu, stojąc obok będę w stanie z telefonu otworzyć przedni bagażnik czy będę mógł to zrobić tylko z poziomu samochodu?
Wiem, że również wallboxa z tesli da się podłączyć do wifi czy on dużo straci jeśli nie podłączę go do internetu?


To ja jeszcze dodam parę rzeczy od siebie:

1. WIFI przy braku zasięgu:
Wifi nie zapewni stałego dostępu do auta przez aplikację, już tłumaczę: Uśpione auto wyłącza moduł wifi, utrzymuje tylko podstawowe połączenie GSM. Tesla używa zwykłego SMSa do wybudzenia auta jak użytkownik otworzy aplikację. Więc auto musi mieć przynajmniej jedną kreskę zasięgu tak żeby mogło odebrać smsa, żeby się wybudziło, włączyło wifi i połączyło się już przez wifi z aplikacją.

2. Wall connector
Jeśli Wall connector jest podłączony pod WIFI to ściąga sobie sam aktualizacje oprogramowania, ale da się go też zaktualizować offline. Działa to tak że ściąga się plik firmware na telefon, łączy do wifi wall connectora i wgrywa ten firmware przez przeglądarkę. Obecnie Wall connector nie ma przydatnych funkcji online więc za dużo nie stracisz.

3. Z telefonu obok auta zrobisz podstawowe rzeczy jak np otwarcie bagażnika przedniego/tylnego nawet jak jesteś w pełni offline.

4. Aktualizacje potrafią trochę zająć. Zwłaszcza aktualizacja map potrafi się długo ściągać, także może być to trochę uciążliwe, ale oczywiście możliwe do ogarnięcia
 
Top