Używana Tesla 3 - kupno i użytkowanie

nabrU

Moderator
Pytam, bo Tesla blokuje możliwość korzystania z SuC dla samochodów naprawianych po szkodzie całkowitej do momentu przeglądu przez ich technika.
 

ELuk

Pionier e-mobilności
Taki komunikat masz też, jak Tesli nie udało się pobrać z karty kwoty za ładowanie.
Ktoś musiał odpiąć kartę od konta przed ładowaniem na SuC, albo ważność karty się skończyła. Następnie odddalil się nie płacąc 🤣
 

Kris2023

Zadomawiam się
Taki komunikat masz też, jak Tesli nie udało się pobrać z karty kwoty za ładowanie.
Ktoś musiał odpiąć kartę od konta przed ładowaniem na SuC, albo ważność karty się skończyła. Następnie odddalil się nie płacąc 🤣
To właśnie wyczytałem, ale rozumiem, że ewentualne ryzyko to koszt jednego pełnego ładowania.
 

ELuk

Pionier e-mobilności
To właśnie wyczytałem, ale rozumiem, że ewentualne ryzyko to koszt jednego pełnego ładowania.
Teoretycznie tak, bo tesla automatycznie obciąża kartę po odłączeniu od ładowarki, więc robi tę blokadę zaraz po niepowodzeniu z płatnością, czyli kolejny raz nie naładujesz.
 

lvlthn

Pionier e-mobilności
Jak jest porysowany lakier lub odpryski, a wychodzą po 30k km to bedziesz wiedział ze orginał a jak bedzie wygladal jak nówka to bity, lakier jest tragedia wiec jak ktos przy nim nie grzebal to widac ile auto bylo jezdzone po powloce lakierniczej :) no moze ze jest folia to troche trudniej. ;)
Boże, jakie to jest prawdziwe :D

Lakier to z pergaminu jest. Strach nawet patrzeć bo odpryskuje
 

sd tosia

Posiadacz elektryka
Teoretycznie tak, bo tesla automatycznie obciąża kartę po odłączeniu od ładowarki, więc robi tę blokadę zaraz po niepowodzeniu z płatnością, czyli kolejny raz nie naładujesz.
No właśnie tak nie jest.
Wyjeżdżałem poza Odrę, przypiąłem kartę rozliczaną w euro. Po ostatnim ładowaniu w DDR, już w Polsce, podpiąłem kartę rozliczaną w PLN. No i tę kartę obciążyło za ładowania z całego wyjazdu :)
 
Top