Uzywany Nissan a eksploatacja w malym miescie

cardy

Nowy na Forum
Mowa jest o leafie I. To po pierwsze. Sprawdź sobie raporty awaryjności leafa I i leafa II to zrozumiesz, o czym piszę. Po drugie to na leafa I za 50tys nie będzie już gwarancji. A paradoksalnie to w Polsce akurat lepiej, bo warsztatów zajmujących się leafami I jest już sporo, z wiedzą i doświadczeniem dużo większym niż ASO. Mogą nawet 40kWh baterię wsadzić do leafa I, jeśli tylko masz taką fantazję.
Drogi forumowiczu nie wiem czy kogokolwiek obchodzą raporty awaryjności jak kupisz auto i nie ma kto go naprawić (bo nie słyszałem żeby leaf wyłożył się w połowie drogi do 1szego przeglądu - może to być ciekawy materiał na artykuł), owszem za 50k nie będzie miał auta na gwarancji i chyba będzie mial większy problem przy awarii niż ja. To nie jest ebike że wymienisz 30 czy 65 ogniw i pojedziesz dalej. Skoro masz listę warsztatów to je podaj (interesuje mnie małopolska).
W ogóle to zastanawiam się czemu na tym forum tyle jadu zepsuło się to masz pecha albo nie mieścisz się w statystykach ale tematu nie odpuszczę. (Bronek - na razie nie wiem).
 

vwir

Pionier e-mobilności
Popatrz na swój wpis, to zrozumiesz, skąd tyle jadu. Zamiast normalnie zapytać gdzie naprawić auto, to wyskakujesz w temacie o leafie I że to kurnik za 50tys i żeby auto z przebiegiem 100tys sobie odpuścić, bo tobie się zepsuł leaf II. Widzisz jakikolwiek sens swojego wpisu? Bo ja nie. Inne auto, inna bateria, inny przebieg, zerowa część wspólna. To tak, jakbyś na forum vw pisał, żeby nie kupować polo, bo zepsuł ci się passat.

A do rzeczy: w Krakowie masz vtecha, w Wieliczce zadzwoń pod 600103037, też pomogą.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Nie ma co sie wkurwiac , tylko zabrać trzeba auto z tego warsztatu , lub jak ja gdy byly problemy z diagnozą atakowac Centralę . Niestety Nissan to wg mnie kiepska firma i tylko właśnie jedynie Leaf im sie udał (cokolwiek by z nim sie dzialo) , to był ich dobry pomysł ...i byli pionierami i sa w tym dobrzy na swoją skalę .
Do tego olewają nasze rejony.
Wg to wina ludzi, są niekompetentni a my ich nie pytamy o wykształcenie zawodowe , kursy i szkolenia .Jak ma rece w smarze to znaczy FACHOWIEC/ mechanik , jak białą koszulę to jest mądry ....
Ps Mnie w Koszalinie informowano na bieżąco a nawet jak powiedzialem iż dokupuje Tesle to chcieli ją zobaczyć itp .Czyli jeszcze raz , to nie tylko samochód jest winny .....a podejście do niego .Bo Leaf jest jednym z lepszych elektryków i malo awaryjny
 

cardy

Nowy na Forum
Dzięki za rzeczowe podejście, auto na gwarancji nie muszę serwisować w ASO. Narazie jest w innym serwisie w innym województwie. Tematy elektryków raczkują, pojawia się coraz więcej aut i w końcu trzeba będzie je serwisować. Co nie, zmienia faktu że poszukiwania kolejnego elektryka (nowego czy używanego) zacząłbym od tego czy mam dobry serwis w okolicy.
 

solik

Pionier e-mobilności
Argument z serwisem czesto padal przy Tesli ze jeden salon i do dupy, teraz posiadacze Skody Enyaq gdzie serwis i salon jest przy kazdym warzywniaku dostaja informacje ze wymiana klimatyzacji moze potrwac pare miesiecy :D tak na marginesie
 

cardy

Nowy na Forum
Bez klimy pojeździsz ja nie mam auta 2 m-ce, a na forach cisza i ogólnie jest wszędzie pięknie, tanio i po 100kkm to się żarówkę wymieni czasem pióra wycieraczek. Powinna być baza serwisów, które naprawiają a które tylko przetrzymują auta.
 

Cav

Pionier e-mobilności
Ale czego się spodziewasz, że na forach mają wszyscy trąbić akurat o Twoim przypadku?
Pewnie nie jest nagminny, bo by ludzie pisali o podobnych.
Jednostkowe awarie wszędzie się zdarzają.
 

cardy

Nowy na Forum
Mineły dwa miesiące i 2 serwisy nie potrafią naprawić półrocznego auta to coś jest nie halo. ASO nie odbiera telefonów, więc nie opowiadajcie, że każdy serwis ogarnie auto elektryczne i że żadnych problemów z gwarancją producenta nie ma.
 

nnnnn

Pionier e-mobilności
Jak auto jest półroczne to gwarancja, zgłoszenie do UOKiK i prawnicy zostają skoro serwis/dealer się wypina na Ciebie
 
Top