Widziałem BMW iX, zobaczyłem i czekam na odbiór w listopadzie ;)

krzyss

Pionier e-mobilności
Wczoraj ogladalem… jak by mial na masce znaczek BYD to wcale bym sie nie zdziwil…
Super fotele i jakosc materialow. Reszta mnie nie powala, moze to nie adresowane do mnie auto, brak frunka, bagaznik tez bez jakiegos szalu.

za model z bateria uzyteczna 105kWh bedzie z 500tysiecy…

ten przedni grill bedzie sie podobal azjatom…


A58B0E3C-053F-4216-9512-F82DD6971466.jpeg
 

Hue Zarri

Posiadacz elektryka
Miałem okazje obejrzeć review Thomasa z Autogefuehl. Bardzo mnie zainteresowała kwestia zasięgu, ofc w wersji 50 (te niby szacowane 600km). Wskoczyłem na konfigurator a tam smutne realia, pomijam cenę podstawy. Ale za każdą piedołe tam trzeba dopłacać.
Pakiet innowacji to jest jakaś kpina. Brak pamięci ustawień kierowcy, brak systemów asystujących, pewnie jakbym się mocniej wgłębił w porównanie to TM3 w cenie 250k daje na prawdę więcej niż ten SUV za 455k. Ludzie mówią że Tesla w w swoich pieniądzach wygląda słabo, ale BMW w tych też :(

Poczekajmy na prawdziwe testy zasięgu.
 

ATnet

Posiadacz elektryka
Mi się środek podoba, co mi się nie podoba to cena, zasięg, wielkość baterii trochę mi nie pyka cenowo, i tak nie moja półka cenowa.... do 350K PLN myślę powyżej to już absurd....
 

Piotr Jot

Nowy na Forum
Tak, jest drogo, w przeciwieństwie do iX3, gdzie wyposazenie jest dobre już w podstawie, a w pakietach jest taniej niz w 40i.
Pierwsze dostawy w listopadzie, pod warunkiem, ze nie zamawialo sie m.in. laserowych reflektorów. Niektóre opcje wydłużają dostawy na daleki 2022.
 

damcar

Zadomawiam się
Panowie co do kierownicy hm... cieżko sie odnieść jak będzie się sterowało w trakcie jazdy bo samo macanie nic mi nie powiedziało. Fotele wygodne, czułem się jak na kanapie Kler-a :) Jakość dobra może nie super ale ok , mam Gelendę i tu jest moim zdaniem zdecydowanie lepsze wykończenie. Co do wrażeń opowiem po 7 listopada jak odbiorę pudełko.
 

adamjttk_1

Posiadacz elektryka
Wczoraj bylem na jezdzie testowej wersja iX 40.
Ogolnie szalu nie robi, zupelnie jak ktos wyzej napisal - mozna by bylo przykleic znaczek "BYD" i nikt by sie nie kapnal - kilka miesiecy temu testowalem BYD Tang i auta sa bardzo do siebie podobne.

Jest sporo plusow w porownaniu do Tesli - lepsze wyciszenie, dobre zawieszenie, head up, lasery, oswietlenie ambientowe, elektryczny hak, kamery 360 czy mozliwosc zamowienia audio B&W czy prawdziwej skory.

Jest tez oczywiscie rownie tyle samo minusow - wyglad slaby, brak frunka, kierownica i jej obsluga to DRAMAT, uklad kierowniczy beznadziejny (W BMW..), ekran przed kierownica sluzy glownie za wyswietlanie tapet, jest bezuzyteczny, I-drive jest beuzyteczny tak samo, audio HK ledwo srednie (sporo gorsze niz w Tesli), ogolnie caly infotainment to lata za tym co oferuje Tesla - niby nie laguje, jest wyrazny ale uzytecznosc czy przyjaznosc jest lipna upelnie.

Waga prawie 2,5 tony, srednica zawracania 13m..

Wersja iX 40 dobrze wyposazona to 450-500k PLN, wersja iX 50 to 550-600k PLN, imho w tej cenie sa lepsze propozycje ale chetnych na pewno nie zabraknie.
 

Attachments

  • 51688420007_ba57d64aea_o.jpg
    51688420007_ba57d64aea_o.jpg
    2,1 MB · Liczba wyświetleń: 27
  • 51690102810_0c776e94fb_o.jpg
    51690102810_0c776e94fb_o.jpg
    3,1 MB · Liczba wyświetleń: 30
  • 51690102895_87ec24672f_o.jpg
    51690102895_87ec24672f_o.jpg
    2,2 MB · Liczba wyświetleń: 31

nyknow

Fachowiec
mozna iX przejechac sie ? mają już ten model w salonach czy na razie nie? jak długo się czeka po zamówieniu ?
 
Top