wychodzi nowy model rocznikowy #1

vwir

Pionier e-mobilności
Szkoda, że nie wrzucili baterii z EX30. Albo i jeszcze większej - tam jest w cholerę miejsca pomiędzy końcem baterii a początkiem tylnego zawieszenia. Widać wyraźnie, że platforma przygotowana na mniejsze rozstawy osi.
 

p0li

Pionier e-mobilności
jesli to ma funkcjonowac jako auto miejskie a #5 jako trasowiec to nie wrzuca nic wiekszego - nie ma sensku
te 62 netto na miasto to jest praktycznie (jak dla mnie) ladowanie raz na tydzien
 

vwir

Pionier e-mobilności
Dla mnie też. Ale tym się tak przyjemnie jeździ, że czasami zabieram go na dłuższe spacery. Wtedy trochę boli, że w mniejszym EX30 wrzucli większą baterię, a w większym #1 mniejszą baterię.

Albo inaczej: gdyby wykorzystali całą przestrzeń pod podłogą i wrzucili coś rzędu 75kWh (spokojnie by się zmieściło) to rozważyłbym zamianę Mach-E na #3.
 
Top