-8 tys vat straconego przy pierwszej wpłacie pod dotację
Ja na JDG, ale nie jestem Vatowcem. Czyli tracę jeszcze kwotę VAT którą muszę od tych pierwszych 30 koła zapłacić. Znaczy się, muszę sobie do kosztu 2 letniego dopisać 6900.
-8 tys vat straconego przy pierwszej wpłacie pod dotację
Napisałem ze 20 razy.Aż napiszesz dobrze. Horyzont czasowy ma początek i koniec tak dla podpowiedzi.
To nie założenia, to realia.wygodnie założenia.
No tak, czepiać się łatwiej.+ btw od razu w swojej wypowiedzi pisałem, że swoje założenia przyjmuje dla jdg,
co dla wygody raczyłeś pominąć.
No nie - podałem 8 tys (bo tyle jest przy wyższej dotacji dla "niskiego dochodu"), a Ty go zmniejszasz o 1100, czyli zamiast 8 tys bierzesz 6,9 tys.Ja na JDG, ale nie jestem Vatowcem. Czyli tracę jeszcze kwotę VAT którą muszę od tych pierwszych 30 koła zapłacić. Znaczy się, muszę sobie do kosztu 2 letniego dopisać 6900.
Serio 3 tys. różnicy ma przeważać na korzyść wynajmu? Przecież tyle albo i więcej dołożysz do droższego ubezpieczenia w wynajmie przez dwa lata.Bierzesz nową Pandę za 125 tys.
Realny koszt wynajmu przez 2 lata dla osoby nieprowadzącej działalności, łapiącej się na "niski dochód" to:
-8 tys vat straconego przy pierwszej wpłacie pod dotację
-10 tys rat
Do tego dochodzi koszt zakupu 2 latka później, za powiedzmy 50% wartości, czyli za 62 tys.
W sumie 80 tys.
To samo przy zakupie za gotówkę kosztuje 125 tys-12 tys rabatu (od dealera przy zakupie gotówkowym)-30 tys dotacji.
Czyli w sumie 83 tys
Porównując obie formy koszt był wyższy o 3 tys.
Plus kilka/kilkanaście tysięcy możliwych do uzyskania z odsetek od niepotrzebnie zamrożonego kapitału.
Czyli za gotówkę totalnie bez sensu.
Nie, głównie to, że po 2 latach możesz sobie kupić coś innego i nie bujać się z odsprzedażą auta.Serio 3 tys. różnicy ma przeważać na korzyść wynajmu?
Dlaczego miałoby być wyższe?Przecież tyle albo i więcej dołożysz do droższego ubezpieczenia w wynajmie przez dwa lata.