Wynajem dlugoterminowy elektryka

Gurumotive

Fachowiec
Obstawiam dwie opcje : Po rozmowie dowiem się, ze to są zapisy i auto dostane 1Q 2022 albo opcja nr 2 odważniejsza zakładają, że auta na pewno będą dofinansowywane w opcją wsteczną i chcą tego wypchnąć jak najwięcej.

Rozmawiałem ostatnio w salonie Citroena w Łodzi na jeździe próbnej jak idzie im sprzedaż e-c4 i padła magiczna liczba 2 w 2020r.

Ostatnio, jak Izera dostała 250 mln pln z funduszu reprywatyzacyjnego, to wysłałem do Mateusza projekt wdrożenia Izera FS (żeby nie mieć nic wspólnego z tamtą dramą), i żeby od września pierwsze sztuki śmigały za śmieszną ratę dla ludzi.

Nie wiem co to jest za pojebany pomysł, żeby 2-3 mld pln wydawać na montownie znaczka Izery do innej budy.

Jeszcze ciekawszy jest pomysł budowy elektrowni jądrowej, do roku 2043... tylko że wtedy emisyjna energetyka nie będzie spełniać norm.

A elektrownia jądrowa ma resurs 80-100 lat (?) XD

Ale wracając do modelu sprzedaży EV/ Izera FS, sam zobacz jak to prosto jest zrobić:

Przygotowałem sprytny model biznesowy, który się Panu spodoba. Niezależnie od działań EMP, wdróżmy już teraz markę Izera oraz Izera FS.

W skrócie:
1. Dotacje do EV dla MŚP należy przyznać głównie/ preferencyjnie dla PKO (brandowany na Izera FS) (np. 6k euro per sztuka)
2. Robimy przetarg na 100 EV, dostępnych od ręki. Dostajemy maksymalny rabat. Importer gwarantuje odkup samochodów po 36m/90kkm za min 75% wartości z FV.
- np. Hyundai Kona E. Cena kat. to 182k. Cen na FV per sztuka to 100 000k brutto po dopłatach. Podmieniamy zderzaki/ znaczki/ kierownice/ felgi na Izera made in pl.
- Wartość odkupu to np. 75k. Klient spłaca 25k kapitału w trzy lata. 25k/36m=700zł brutto msc. Do tego polisa PZU 300zł/mc. Łącznie 1000zł brutto msc klient płaci+ dostaje rabat na prąd na orlenie.
3. Jak sprzedamy Hyundaie, to pójdziemy po 400 Vagów, 1000 stelantisów itd. Nie potrzebujemy fabryki, ani platformy.. kiedy jesteśmy największym klientem w CEE. W PL mamy monopol na najem EV.
4.Co kwartał debiutuje nowa limitowana/ rebrandowana Izera. Lokalne firmy projektują plastiki+ światła. Tożsamość marki zapewnia stylistyka detali, software, kierownica oraz customer service.
5. PL firmy R+D mają nowe EV, co kwartał do badań . Debiutuje Android Automotive, czyli taki sam OS w mażdym samochodzie. Potrzebujemy fabryki.. ale programistów.
7. Umiem pracować z dealerami, producentami, jestem samodzielny i przede wszystkim lojalny. Moje wynagrodzenie to 3% od sprzedanej sztuki na kontrakcie b2b.
8. Zaangażujemy dom mediowy do obróbki contentu, oraz będziemy publikować sukcesy 24/7. Mam 100k zasięgu organicznego na FB od dwóch lat. Umiem robić PR i stabilny biznes.


IMO licza na 27k i na poczet oplaty wstepnej, nie bez znaczenia ma tez minimalny przebieg na ich podstronie - 15kkm rocznie min co jest wymagane do ubiegania sie o doplate 27k

warunki doplaty sa znane bo sa takie same kwoty dla firm i osob fiz, nie ma jeszcze tylko oficjalnej listy bankow
1. Nie ma listy banków.
2. Ty też musisz dostać zgodę
3. Zazwyczaj mówi się "najem" ale umowa ma formę leasingu.
Arval jest wyjątkiem, Tytuując umowę, mianem "Umowa Najmu" + "Umowa Serwisowa",
Ciekawe jak ten wątek się rozwinie.
 

Halczyn

Zadomawiam się
Dostalem info od nich z propo i nadal jest tam cena 999, jest tez info w mailu, dofinansowania od wrzesnia
 

solik

Pionier e-mobilności
I mozesz teraz podpisac i zamowic czy jak? Bo to 0% wkladu? Czy teraz zbieraja liste osob tylko
 

Halczyn

Zadomawiam się
Po mailu wnioskuję że to chyba lista osób bo mam informacje że kolejnym etapem jest analiza finansowa mojej firmy, dzwoniłem na numer telefonu ze stopki ale nikt nie odbiera.
 

abes99

Posiadacz elektryka
Całkiem ciekawie wygląda ta opcja w Arvalu :unsure:. Za 999zł netto na miesiąc przez 3 lata chyba bym się skusił w ramach testu elektryka. Celuję w hatchbacka segmentu C (więcej nie potrzebuje) i wybór jest dość słaby. A tak niewielkim kosztem można potestować życie z BEV. Biorąc pod uwagę różnicę w kosztach "paliwa", brak kosztów ubezpieczenia czy serwisu, to wygląda to dość zachęcająco. Jak będziecie coś wiedzieć więcej to dawajcie znać...
 

solik

Pionier e-mobilności
Wklad 0%, obsluga opon zimowych nieobowiazkowa, dotacja jest przeznaczana na poczet oplaty poczatkowej

YFktedh.png



4wqGZsz.png
 

Halczyn

Zadomawiam się
Nie wiem jak w Tesli, ale jak liczyłem propo przy e-c4 999zł lub 1049 zł netto/ miesiąc to mi się opłaca :)
 

Cav

Pionier e-mobilności
Jeśli zakładasz spadek wartości auta o ponad 1/3 w 3 lata to tak.
Czy jest możliwość wykupu po takim najmie?
 

solik

Pionier e-mobilności
Hmm zawsze jak patrze na te najmy to mi wychodzi ze to sie nie oplaca :)

Zalezy co dla kogo jest wazne - ja sie nie lubie przywiazywac do aut, dodatkowo mamy niestabilna sytuacje podatkowa - zmiany w leasingach sa srednio raz do roku (np limity rozliczenia dochodowego a ostatnio pogloski o likwidacji wykupu na osobe prywatna - 90% JDG rozlicza 50% VAT a przy sprzedazy bedzie musiala oddac caly)

Jeśli zakładasz spadek wartości auta o ponad 1/3 w 3 lata to tak.
Czy jest możliwość wykupu po takim najmie?

Jest ale wyliczenie wartosci za jaka mozesz odkupic jest robione przy koncu kontraktu m.in na podstawie przebiegu, ogolnego stanu auta. Tak jest w Arvalu, w VW przy wariancie leasingu operacyjnego z nieobowiazkowym wykupem jest podana wartosc za jaka mozesz wykupic (ale nie musisz).

Na zachodzie ten system dziala, stoja cale place aut 3-4 letnich po najmach prywatnych / firmowych i nikt tego nie chce brac bo w tej samej racie miesiecznej maja nowe samochody. U nas sie to rozwija powoli, z moich obserwacji coraz mniej osob chce sie wiazac na dluzej z autami niz wlasnie okres takiego najmu. Finalnie najem z reguly wychodzi 115% zamiast leasing 102-103%.

Z elektrykami dodatkowo jest taki problem ze jest malo wyliczen odnosnie tego ile dane auto bedzie warte po tych 3 czy ilustam latach.
 
Top