XPENG G6 lepszy niż Tesla Y?

vwir

Pionier e-mobilności
Gdy odbierałem Smarta to stało tam w salonie kilka xpengów. Nie wiem czy to jakaś ogólna współpraca xpenga z mercedesem czy tylko ten dealer tak romansuje.
 

p0li

Pionier e-mobilności
Gdy odbierałem Smarta to stało tam w salonie kilka xpengów. Nie wiem czy to jakaś ogólna współpraca xpenga z mercedesem czy tylko ten dealer tak romansuje.
dokladnie, tez mni eto zdziwilo, ale z drugiej strony z cenami w stylu 75tys€ za xpenga g9 to nie wiem czy znajdzie wielu nabywcow

jakis tam znajdzie, bo jesli trafilem ostatnio 2x nowego Fiskera to i to sie sprzeda :)
 

Ironeska

Zadomawiam się
Lubię oglądać filmiki Bjorna i szanuję jego pracę ale czasem mam wrażenie ze robi z siebie idiotę.
Weźmy np jego filmiki z chińskim nio el6 (2024r. styczeń) gdzie użala się jak to samochód pipczy przy przekraczaniu prędkości ale .... nic nie wspomina ze to system ISA (obowiązkowy od lipca 2024) i jak trudno go wyłączyć. Natomiast podczas testów el7 (końcówka 2023r) kiedy narzekał ze za każdym razem po odblokowaniu samochodu wczytywany jest domyślny/główny profil kierowcy a nie gość i musiał przełączyć na swój profil gdzie system ISA by wyłączony.
Czyli można było zapisać wyłączenie ISA w profilu a nie za każdym razem szukać tego w opcjach, dodatkowo jakby palcem na głównym ekranie przesunął w prawo to by wywołał programowalne skróty do najczęściej używanych opcji.
Teraz to się wyłącza na głównym ekranie (jednym kliknięciem)

Jeśli programiści Xpeng-a będą usuwać błędy/adaptować oprogramowanie do warunkow EU tak jak to robią w Nio to za pół roku te błędy znikną.

P.S.
Audi od 2 lat w swoim q6 etron nie jest w stanie poradzić sobie z softem. Nie wspominając o vovlo ex90 gdzie sprzedają samochód z wyłączonym hardware ponieważ nie ma do niego softu a prezes twierdzi ze to normalne i kiedyś będzie
 

paradox

Pionier e-mobilności
Jeśli programiści Xpeng-a będą usuwać błędy/adaptować oprogramowanie do warunkow EU tak jak to robią w Nio to za pół roku te błędy znikną.
też tak myślę, a Bjorn być może daje im do zrozumienia, sygnał przy każdym teście nie idźcie tą drogą bo samochody chińskie są coraz lepsze a soft dalej robiony na kolanie, na pewno nie dla europejczyka.
 
Top