Lubię oglądać filmiki Bjorna i szanuję jego pracę ale czasem mam wrażenie ze robi z siebie idiotę.
Weźmy np jego filmiki z chińskim nio el6 (2024r. styczeń) gdzie użala się jak to samochód pipczy przy przekraczaniu prędkości ale .... nic nie wspomina ze to system ISA (obowiązkowy od lipca 2024) i jak trudno go wyłączyć. Natomiast podczas testów el7 (końcówka 2023r) kiedy narzekał ze za każdym razem po odblokowaniu samochodu wczytywany jest domyślny/główny profil kierowcy a nie gość i musiał przełączyć na swój profil gdzie system ISA by wyłączony.
Czyli można było zapisać wyłączenie ISA w profilu a nie za każdym razem szukać tego w opcjach, dodatkowo jakby palcem na głównym ekranie przesunął w prawo to by wywołał programowalne skróty do najczęściej używanych opcji.
Teraz to się wyłącza na głównym ekranie (jednym kliknięciem)
Jeśli programiści Xpeng-a będą usuwać błędy/adaptować oprogramowanie do warunkow EU tak jak to robią w Nio to za pół roku te błędy znikną.
P.S.
Audi od 2 lat w swoim q6 etron nie jest w stanie poradzić sobie z softem. Nie wspominając o vovlo ex90 gdzie sprzedają samochód z wyłączonym hardware ponieważ nie ma do niego softu a prezes twierdzi ze to normalne i kiedyś będzie