Zakup TM3

TomeK

Nowy na Forum
No to chyba słabe pocieszenie ze żona nie chce jeździć starym autem 😅🙆🏻‍♂️ Będzie trzeba walczyć o auto 😅
 

Sfotek

Posiadacz elektryka
Hej dzięki wszystkim za odp. No właśnie z tą Wawa mam problem - ciężki okres w życiu i totalnie nie mam jak się wyrwać dlatego szukam w okolic kogoś kto ma.
Wiem ze to najlepiej przetestowane auto dlatego o nim myśle jako o elektryku pod katem mocy, bezpieczeństwa, zasięgu wiem ze nie ma lepszego. Bardziej mnie zastanowią komfort jazdy na 19 🤔, pojemność bagażnika patrząc z perspektywy wyjazdów z dzieckiem i takie tam 🤷🏻‍♂️. Dla mnie to ma być auto na codzień ze względu na 250 km Przez 5 dni w tyg. Sadze ze i tak nie mam wyjścia - ale dla świetego spokoju chociaż zobaczyć by wypadało 😅
Jeśli chodzi o kolor to już wybrany, cały zreszta samochód tez - juz zamowilem 🤷🏻‍♂️coby mieć auto jak najszybciej bo boli mnie wydawane ok 3 tys na paliwo każdego m-ca. I obawa o te ceny które potrafią się dość szybko zmieniać patrząc na przykład SR+ . Dlatego chodzi o komfort psychiczny i rozgrzeszenie siebie ze chociaż zobaczyłem w środku jak wyglada 😅
Y za długi okres czekania na ta chwile dlatego w grę wchodzi tylko TM3
Właśnie czytam o oponach wiem będę musiał kupić.
Dzięki za taki odzew 💪🏽👌
W standardzie masz 18 cali. Z tego co wiem to w Krakowie jezdzi 3 i S w Bolt …. takze mozesz sobie wybrac trase jaka Ci odpowiada i byc przewiezionym po roznych nawierzchniach.
 

slaveq

Pionier e-mobilności
Jest też wypożyczalnia ekohorror.pl drogo ale można sobie cały dzień pojeździć i sobie sprawdzić. Ale jak pisałem najlepiej jeśli robisz takie dystanse po 250km to zajechanie do Warszawy to pestka.
 

pluto

Pionier e-mobilności
Nie oglądaj , zamawiaj. Jak zobaczysz/przejedziesz się to ciężko będzie Ci się doczekać na auto.
Byłem w Warszawie, jeździłem nawet 2 razy modelem 3 LR na jeździe próbnej (drugi raz z całą rodzinką 2+1), wypożyczyłem ją na cały dzień i nie zamówiłem.
Tak jak bardzo mi się podoba auto, jego idea, wykonanie, zastosowane materiały itd. to jednak ten akurat model nie jest dla mnie.
Być może moje wady tego modelu dla innych będą jego zaletą ale po mam się męczyć . Co mnie nie przekonało:
- niska pozycja za kierownicą tym samym słaba widoczność (szczególnie w jeździe po mieście);
- niskie umocowanie fotela we wnętrzu (pozycja półleżąca);
- niewygodne wysiadanie z auta (wiem że gimnastyka ale bez przesady);
- droższe ubezpieczenie w porównaniu z innymi autami o podobnej wartości;
- jeden serwis w Polsce (470 km do serwisu to trochę słabe - wiem że często się go nie odwiedza ale brać urlop na jakąś duperelę ...)
- bagażnik trochę nieustawny (próbowałem włożyć zakupiony kosz na bieliznę - coś koło średnicy 60 cm i niestety był problem, co prawda go wcisnąłem ale nie o to przecież chodzi),
- żona i córce nie podpasowały klamki - być może to kwestia czasu, ale faktycznie trochę to niewygodne;

Żeby nie było jestem zafascynowany Teslą i pewnie w niedalekiej przyszłości pójdę w model Y tylko że cena ponad 300 tys. trochę hamuję moje zapędy (poczekam z 3 lata może jak ruszy Berlin będzie taniej, rozwinie się serwis, będzie więcej SC itp.).

Do Warszawy jechałem jeszcze z 2 kolegami z ich rodzinami i tylko jedna osoba zdecydowała się na Teslę (chodź jeszcze nie zamówiła). Ja kupiłem w cenie SR+ nową Toyotę RAV4 plug-in, drugi kolega zamówił Mustanga Mach e.
Tak więc zamawianie w ciemno to na pewno nie dobry pomysł i nie wszyscy którzy przejechali się Teslą, zobaczyli ją poczuli tą radość z jazdy, bo niewątpliwie coś w niej jest niesamowitego, muszą i chcą ją kupić.
 

adamjttk_1

Posiadacz elektryka
Byłem w Warszawie, jeździłem nawet 2 razy modelem 3 LR na jeździe próbnej (drugi raz z całą rodzinką 2+1), wypożyczyłem ją na cały dzień i nie zamówiłem.
Tak jak bardzo mi się podoba auto, jego idea, wykonanie, zastosowane materiały itd. to jednak ten akurat model nie jest dla mnie.
Być może moje wady tego modelu dla innych będą jego zaletą ale po mam się męczyć . Co mnie nie przekonało:
- niska pozycja za kierownicą tym samym słaba widoczność (szczególnie w jeździe po mieście);
- niskie umocowanie fotela we wnętrzu (pozycja półleżąca);
- niewygodne wysiadanie z auta (wiem że gimnastyka ale bez przesady);
- droższe ubezpieczenie w porównaniu z innymi autami o podobnej wartości;
- jeden serwis w Polsce (470 km do serwisu to trochę słabe - wiem że często się go nie odwiedza ale brać urlop na jakąś duperelę ...)
- bagażnik trochę nieustawny (próbowałem włożyć zakupiony kosz na bieliznę - coś koło średnicy 60 cm i niestety był problem, co prawda go wcisnąłem ale nie o to przecież chodzi),
- żona i córce nie podpasowały klamki - być może to kwestia czasu, ale faktycznie trochę to niewygodne;

Żeby nie było jestem zafascynowany Teslą i pewnie w niedalekiej przyszłości pójdę w model Y tylko że cena ponad 300 tys. trochę hamuję moje zapędy (poczekam z 3 lata może jak ruszy Berlin będzie taniej, rozwinie się serwis, będzie więcej SC itp.).

Do Warszawy jechałem jeszcze z 2 kolegami z ich rodzinami i tylko jedna osoba zdecydowała się na Teslę (chodź jeszcze nie zamówiła). Ja kupiłem w cenie SR+ nową Toyotę RAV4 plug-in, drugi kolega zamówił Mustanga Mach e.
Tak więc zamawianie w ciemno to na pewno nie dobry pomysł i nie wszyscy którzy przejechali się Teslą, zobaczyli ją poczuli tą radość z jazdy, bo niewątpliwie coś w niej jest niesamowitego, muszą i chcą ją kupić.
Z reguly osoby lubiace auta typu Rav4 odnajduja sie lepiej w EV typu Enyaq czy ID4.
Te wady ktore opisales (pozycja za kierownica, nisko fotel )to dla mnie olbrzymie zalety ktore mnie sklonily do zakupu wlasnie :)
 

newbe

Posiadacz elektryka
Z reguly osoby lubiace auta typu Rav4 odnajduja sie lepiej w EV typu Enyaq czy ID4.
Te wady ktore opisales (pozycja za kierownica, nisko fotel )to dla mnie olbrzymie zalety ktore mnie sklonily do zakupu wlasnie :)
W swojej Trójcę siedzę tak samo wysoko jak kierowcy BMW X1. Stałem na światłach obok. Może mam tak wyregulowany fotel dzięki długości nóg, nie wiem.
Maska jest tak nisko że nic nie zasłania, jedynie widoczność do tyłu jest kiepska przez lusterko, ale kamerkę używam dość często i ją lubię...
Ale to wszystko kwestia gustu.
W TMY pewnie by nawet w Ukrainie nie zachaczałem by baterią o nierówności jednej bardzo kiepskiej drogi do domu mamy, ale 300 tys...
Toyota by mi interesowała tylko jako wóz testowy do OpenPilot...
 

TomeK

Nowy na Forum
Wiem wiem, ze pestka ale chodzi o czas czas czas 😞.

Rozumiem doskonale i przemawia do mnie to co napisałeś i dlatego coś muszę zrobić - zobaczyć, przejechać się - z zamówienia mogę zrezygnować niby wiec wyszedłem z założenia ze nic nie tracę.
Niskie siedzenie mi nie przeszkadza z reguły fotele na max w dół idą ale na bank trzeba usiąść, przejechać. Ubezpiecznie to fakt trochę droższe a z propozycji która dostałem od agenta u którego do tej pory ubezpieczałem auta do wychodzi ok 8 tys na ta chwile.
Widoczności ważna rzecz zwrócę uwagę na to - dziekuje,
i właśnie tan bagażnik 🤷🏻‍♂️.

hybryd nie rozważnam na ta chwile bo nic mi one nie dadzą na A4 i A1, ponadto jeszcze fotowoltaika ma być.

Ale jeśli chodzi o inne elektryki to marka tesla przekonuje mnie swoim zamysłem, ekosystem. Tak samo jak Apple - długo, długo się broniłem i w końcu z androida nastąpiła przesiadka, doceniam zalety, widzę wady ale je akceptuje i pewnie tak samo z autami, bądź co bądź ideału nie ma.
 

newbe

Posiadacz elektryka
Wiem wiem, ze pestka ale chodzi o czas czas czas 😞.

Rozumiem doskonale i przemawia do mnie to co napisałeś i dlatego coś muszę zrobić - zobaczyć, przejechać się - z zamówienia mogę zrezygnować niby wiec wyszedłem z założenia ze nic nie tracę.
Niskie siedzenie mi nie przeszkadza z reguły fotele na max w dół idą ale na bank trzeba usiąść, przejechać. Ubezpiecznie to fakt trochę droższe a z propozycji która dostałem od agenta u którego do tej pory ubezpieczałem auta do wychodzi ok 8 tys na ta chwile.
Widoczności ważna rzecz zwrócę uwagę na to - dziekuje,
i właśnie tan bagażnik 🤷🏻‍♂️.

hybryd nie rozważnam na ta chwile bo nic mi one nie dadzą na A4 i A1, ponadto jeszcze fotowoltaika ma być.

Ale jeśli chodzi o inne elektryki to marka tesla przekonuje mnie swoim zamysłem, ekosystem. Tak samo jak Apple - długo, długo się broniłem i w końcu z androida nastąpiła przesiadka, doceniam zalety, widzę wady ale je akceptuje i pewnie tak samo z autami, bądź co bądź ideału nie ma.
Bagażnik sobie akurat chwałę, ale półkę warto wywalić jak coś niustawnego tam pakujesz.
3 opony mi wchodzą beż gimnastykowania beż rozkładania kanapy. Standardowe walizki 1 duża, 1 średnia i 4 kabinowych (na górną półkę) + jeszcze miejsce zostaję... ponad 600l 2 bagażniki w całości.
PS: daleko od Krakowa jestem i akurat nie będzie mi w kraju w następnym tygodniu...
 
Top