STMS

Pionier e-mobilności
Po drodze z domu nad morze (na daczę), mam więcej Lidli z Elocity, Biedronek z PowerDot czy Orlenów, niż GW.

A jak ostatnio podjechałem pod najsensowniej położony (bo najbliżej morza położony) GW, to się okazało że to stacja partnerska, więc dobrze że nie skorzystałem, bo bym zapłacił jak za zboże, zamiast wykorzystać bon na darmowe ładowanie.

Z GW na Pomorzu jest generalnie słabo.
No i drogo.

mi zdejmuje kWh z partnerskiej - IKEA Gdańsk
 

kubatar

Pionier e-mobilności
Po drodze z domu nad morze (na daczę), mam więcej Lidli z Elocity, Biedronek z PowerDot czy Orlenów, niż GW.

A jak ostatnio podjechałem pod najsensowniej położony (bo najbliżej morza położony) GW, to się okazało że to stacja partnerska, więc dobrze że nie skorzystałem, bo bym zapłacił jak za zboże, zamiast wykorzystać bon na darmowe ładowanie.

Z GW na Pomorzu jest generalnie słabo.
No i drogo.
Ok ale to jest jedna trasa. A jeśli jedziesz gdzieś indziej?
 

Kszychu

Pionier e-mobilności
Po drodze z domu nad morze (na daczę), mam więcej Lidli z Elocity,
Lidle w Elocity jeszcze spoko, ale w elocity jest masa ładowarek w okolicach 3,50zł/kWh. To ja już wole przy trasie nad morze kupić ten abonament, zgarnąć kupon z EV klubu i odfiltrować stacje roamingowe. ewentualnie rozważyłbym ionity passport na trase, ale to bym musiał przeliczyć czy sie opłaca
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Ok ale to jest jedna trasa.
Wszystkie nad morze wyglądają podobnie.
A tam zazwyczaj jeżdżę.

A jeśli jedziesz gdzieś indziej?
W drugą stronę (na południe) to w ciepłe kraje, też nad morze i też właśnie GW przestał być do czegokolwiek przydatny, swoim ostatnim ruchem.

Z Poznania w góry (Sudety np.), też dojeżdżam bez ładowania, a na miejscu coś się zawsze znajdzie tańszego niż GW.
Na południu Polski generalnie korzystałem z Taurona, który ma dużo niższe ceny niż GW, względnie z tanich ładowarek AC przy hotelu (EV+ i Elocity najczęściej).
 

kubatar

Pionier e-mobilności
Ok dzięki. Myślałem że w PL niepewność z dojazdem do "jakiejś" ładowarki jest na tyle duża że lepiej trzymać się GW który ma rozwinięta sieć.
Może ktoś ma doświadczenia (konkretną trasa którą jeździ) że bez GW ani rusz?!
 

lookash_c

Pionier e-mobilności
Ok dzięki. Myślałem że w PL niepewność z dojazdem do "jakiejś" ładowarki jest na tyle duża że lepiej trzymać się GW który ma rozwinięta sieć.
Może ktoś ma doświadczenia (konkretną trasa którą jeździ) że bez GW ani rusz?!
To zależy od wielu czynników - zasięg auta, prędkość ładowania, czy i ile jesteś skłonny zjechać z trasy, etc.
(np. na trasie Białystok - Warszawa przy samej trasie są zasadniczo 1 Greenway i 1 Shell, 2 MOLe).
 

Szaruś

Peugeot e208, 10.2022
Daj znać. Będzie akcja konsumenckiego nieposłuszeństwa jeśli się uda. :D
No i sprawdziłem. Testowo załadowałem w Zakopanem około 1 kWh. I, niestety, tak to wygłada:
Screenshot_20240518-163050.png

Czyli niestety, nie wchodzi w subskrypcję słowacką, i trzeba płacić oddzielnie.

Dla porównania, tak wygląda ładowanie na słowackim Greenwayu:

Screenshot_20240518-163605.png

(popatrzcie na 'Free KwH')
 

lookash_c

Pionier e-mobilności
Pechowo się składa, że akurat 1 czerwca jadę z Polski do Szwajcarii. Czyli... zgaduj-zgadula którego operatora używać? Czy może ktoś ma coś już sprawdzone, co będzie działać sensownie - bo z tego co rozumiem, to jak na razie nawet nie wiadomo, ile będzie mnie ładowanie po drodze kosztować, jeśli z Greenwayem się wybiorę, to dowiem się dopiero na słupku. Nie da się podróży zaplanować.
Sprawdzisz cenę w aplikacji.
 
Top