Sa 2 rodzaje targetowania.
1. Z uwagi na użytkownika z tego powodu dostaje teraz reklamy sprzętu sieciowego
2. Z uwagi na miejsce. Panie w bieliźnie generują pewnie dużo odwiedzin na stronach związanych z motoryzacją. A moze wiek i płeć użytkownika tez jest brana pod uwagę, ale raczej wątpię bo w innych miejscach nie widziałem tylu takich reklam.
Reklamodawcy mogą wybierać konkretne strony do emisji swoich reklam, a właściciele serwisów nie zawsze mają nad tym pełną kontrolę. Sa czasami ciekawe historie i spory z tego powodu.
1. Z uwagi na użytkownika z tego powodu dostaje teraz reklamy sprzętu sieciowego
2. Z uwagi na miejsce. Panie w bieliźnie generują pewnie dużo odwiedzin na stronach związanych z motoryzacją. A moze wiek i płeć użytkownika tez jest brana pod uwagę, ale raczej wątpię bo w innych miejscach nie widziałem tylu takich reklam.
Reklamodawcy mogą wybierać konkretne strony do emisji swoich reklam, a właściciele serwisów nie zawsze mają nad tym pełną kontrolę. Sa czasami ciekawe historie i spory z tego powodu.