Znikajaca bateria TM3H Performance

UseYbrain

Posiadacz elektryka
Zostawiłem już auto na 25 dni uśpione. 4% baterii zjadło.!
 

Przemmo

Posiadacz elektryka
BTW, czy komuś z Was posiadających 3P wyskoczyła informacja o pobieraniu aktualizacji nr. 2024.45.32.2?
Z tego co zauważyłem w swojej, rozpoczął pobieranie wczoraj i skończył na 83%, dzis rano i po południu próbowałem dokończyć ale za cholere pobieranie nie rozpoczynało się i wisiało na 83%. Przy kolejnej próbie komp pokładowy w ogóle nie pokazywał infomarcji o jakimkolwiek pobieraniu, a aplikacja nadal widziala pobieranie, sytuacja zmieniła się po paru minutach, ale nadal wisiał na 83%.
Obecnie pobieranie nadal jest w toku ale uwaga na poziomie 50%
U mnie dzisiaj poszło całość w niecałe 20 minut. Bez problemów. Ale ja mam z Q2.
 

bart

Zadomawiam się
No i jestem po wymianie kompa, sama akcja przebiegła dość szybko, planowali naprawę między 8-15, a po 12 auto było już gotowe. Śledzenie postępu naprawy w aplikacji działa całkiem dobrze.
Natomiast co do poziomu obsługi serwisu w Tesla Ząbki to niestety nie bardzo polecam, czułem się jak w sklepie Euro AGD lub innym Media, bardzo zdawkowe informacje, poziom wyszkolenia technicznego również na niezbyt wysokim poziomie. Tak więc najlepiej dla wszystkich żeby auta się nie psuły :)
Po wymianie problemy zniknęły.
 

UseYbrain

Posiadacz elektryka
No i jestem po wymianie kompa, sama akcja przebiegła dość szybko, planowali naprawę między 8-15, a po 12 auto było już gotowe. Śledzenie postępu naprawy w aplikacji działa całkiem dobrze.
Natomiast co do poziomu obsługi serwisu w Tesla Ząbki to niestety nie bardzo polecam, czułem się jak w sklepie Euro AGD lub innym Media, bardzo zdawkowe informacje, poziom wyszkolenia technicznego również na niezbyt wysokim poziomie. Tak więc najlepiej dla wszystkich żeby auta się nie psuły :)
Po wymianie problemy zniknęły.
Czyli problemy zniknęły ale pozom wyszkolenia technicznego niski. Jak to oceniłeś? Wyszedł technik do ciebie z serwisu czy oceniłeś sprzedawcę?
 

cooler

Pionier e-mobilności
Czyli problemy zniknęły ale pozom wyszkolenia technicznego niski. Jak to oceniłeś? Wyszedł technik do ciebie z serwisu czy oceniłeś sprzedawcę?
Ja to rozumiem tak: naprawili ale nie powiedzieli nic odnośnie awarii, po prostu naprawione i zabierać. A kolega chciał się pewnie coś więcej dowiedzieć niż jest w necie.
 

bart

Zadomawiam się
Czyli problemy zniknęły ale pozom wyszkolenia technicznego niski. Jak to oceniłeś? Wyszedł technik do ciebie z serwisu czy oceniłeś sprzedawcę?
Ocenę podaje na podstawie rozmów z osobami pracującymi na serwisie, nie technikami serwisu. Na pytanie o to czy problem może powrócić odpowiedział, że nie powróci bo to nowa rewizja i kropka.
Po odbiorze okazało się, że wcięło profile kierowców (które są w cloudzie) zbyli twierdząc, że czasem tak się zdarza i Pan miał akurat pecha. Pytając czy Tesla planuje ewentualną rekompensatę za wynikłą sytuację odpowiedzieli krótko, mamy tysiące takich aut więc raczej nie, jeśli chce Pan coś więcej proszę kontaktować się z naszymi prawnikami.
Spodziewałem się odrobinę wyższej jakości obsługi, rozumiem, że ktoś może mieć braki i nie wiedzieć wszystkiego, ale kulturę i sposób w jaki rozmawiają z klientem powinni mieć opanowane.
 

UseYbrain

Posiadacz elektryka
Ocenę podaje na podstawie rozmów z osobami pracującymi na serwisie, nie technikami serwisu. Na pytanie o to czy problem może powrócić odpowiedział, że nie powróci bo to nowa rewizja i kropka.
Po odbiorze okazało się, że wcięło profile kierowców (które są w cloudzie) zbyli twierdząc, że czasem tak się zdarza i Pan miał akurat pecha. Pytając czy Tesla planuje ewentualną rekompensatę za wynikłą sytuację odpowiedzieli krótko, mamy tysiące takich aut więc raczej nie, jeśli chce Pan coś więcej proszę kontaktować się z naszymi prawnikami.
Spodziewałem się odrobinę wyższej jakości obsługi, rozumiem, że ktoś może mieć braki i nie wiedzieć wszystkiego, ale kulturę i sposób w jaki rozmawiają z klientem powinni mieć opanowane.
Ale jak profile mogły zniknąć. Pewnie były to lokalne profile więc nie dziwota że razem z komputerem poszły się walić. KOMPUTER ci się zepsuł, wymienili na gwarancji a ty płaczesz że nie zrobili backupu lokalnych profili.
 

UseYbrain

Posiadacz elektryka
Ja to rozumiem tak: naprawili ale nie powiedzieli nic odnośnie awarii, po prostu naprawione i zabierać. A kolega chciał się pewnie coś więcej dowiedzieć niż jest w necie.
Ale co miał się dowiedzieć. „Wymieniliśmy panu komputer pokładowy, stary był zepsuty, nowy jest dobry” ? „
 

Spencer

Zadomawiam się
Ale jak profile mogły zniknąć. Pewnie były to lokalne profile więc nie dziwota że razem z komputerem poszły się walić. KOMPUTER ci się zepsuł, wymienili na gwarancji a ty płaczesz że nie zrobili backupu lokalnych profili.
Mi też się profile usunęły. Nie były lokalnie. Połączone normalnie z apką tesli.
 
Top