Witajcie,
ostatnio puściłem swoje ZOE do serwisu na instalacje opisywanych na elektrowóz łatek:
Obecnie bateria przy 100% pokazuje 53kWh (przed fixem 49kWh). W CanZE SOH wzrósł z 90.2 do 96.6. Zwiększyły się również zasięgi na GOM. Do tego naprawiona została kalkulacja średniego zużycia już nie blokuje się na 12,9kWh/100 i obliczenia całkowitego zużycia vs odległość vs średnie zużycie jest też prawidłowe.
Auto reaguje na zaprogramowaną godzinę klimatyzacji, pamiętać tylko trzeba że wystartuje o zaprogramowanej godzinie a nie jak pisze instrukcja przygotuje auto na tę godzinę. Więc trzeba ustawić sobie 5-10min przed godziną o której chcemy mieć gotowe auto.
Polecam te łatki każdemu posiadaczowi ZOE MR20.
Z tego co usłyszałem w serwisie najnowszy soft był testowany na LOTOSach i nawet jeśli będą problemy z kompatybilnością nie ma blokować klapki ładowania.
Przyznam że przy ostatniej podróży akurat trochę bałem się LOTOSów więc nie mam tego prztestowanego
ostatnio puściłem swoje ZOE do serwisu na instalacje opisywanych na elektrowóz łatek:
- ACTIS 64453 - poprawa kalkulacji SOH
- przeprogramowanie UCH - zdalne sterowanie klimatyzacją i grzaniem
Obecnie bateria przy 100% pokazuje 53kWh (przed fixem 49kWh). W CanZE SOH wzrósł z 90.2 do 96.6. Zwiększyły się również zasięgi na GOM. Do tego naprawiona została kalkulacja średniego zużycia już nie blokuje się na 12,9kWh/100 i obliczenia całkowitego zużycia vs odległość vs średnie zużycie jest też prawidłowe.
Auto reaguje na zaprogramowaną godzinę klimatyzacji, pamiętać tylko trzeba że wystartuje o zaprogramowanej godzinie a nie jak pisze instrukcja przygotuje auto na tę godzinę. Więc trzeba ustawić sobie 5-10min przed godziną o której chcemy mieć gotowe auto.
Polecam te łatki każdemu posiadaczowi ZOE MR20.
Z tego co usłyszałem w serwisie najnowszy soft był testowany na LOTOSach i nawet jeśli będą problemy z kompatybilnością nie ma blokować klapki ładowania.
Przyznam że przy ostatniej podróży akurat trochę bałem się LOTOSów więc nie mam tego prztestowanego