Mam taką obserwację po 2 sezonach na fabrycznych oponach letnich i przebiegu całkowitym (2sez L, 1sez Z) 33 000 km.
Tesla M3 LR.
Zużycie przednich opon jest większe niż tylnich.
Auto teoretycznie, według dostępnych informacji głównie jeździ RWD, a w miarę potrzeby dołącza FWD stając się AWD.
Czyli oczekiwać by można większego zużycia z tyłu.
Wnioski?
Czyżby hamowanie rekuperacją było robione głównie przodem i to tak efektywnie (bardziej niż akceleracja tyłem), ze przekłada się to na opony.
Jak jest u Was?
Tesla M3 LR.
Zużycie przednich opon jest większe niż tylnich.
Auto teoretycznie, według dostępnych informacji głównie jeździ RWD, a w miarę potrzeby dołącza FWD stając się AWD.
Czyli oczekiwać by można większego zużycia z tyłu.
Wnioski?
Czyżby hamowanie rekuperacją było robione głównie przodem i to tak efektywnie (bardziej niż akceleracja tyłem), ze przekłada się to na opony.
Jak jest u Was?