Zużycie TM3 według Daniela Grzyba

EPI Energia Invest

Zadomawiam się
155 Wh/km w Mysłowicach (A4) po trasie autostradą A4 z Krakowa. Prędkość jazdy dopuszczalna (140), Autopilot plus moje zjeżdżanie na prawy pas żeby kogoś puścić z tyłu.

Bramki Balice 13:03:58
Bramki Brzęczkowice 13:27:30
Jak ustawiasz taki widok jak na załączonym zdjęciu ? W sensie z tym paskiem pokazującym zużycie na dole ekranu ?
 

Michal

Moderator
Jak ustawiasz taki widok jak na załączonym zdjęciu ? W sensie z tym paskiem pokazującym zużycie na dole ekranu ?
Naciskasz i przeciągasz sekcje odtwarzacza w lewo. Jak zrobisz to raz, to dostaniesz taki widok jak na tym screenie ze zużyciem, jeszcze raz i zobaczysz ciśnienie opon.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Tego w super hiper z dwoma ekranami Xsa i Skach nie ma. Ale gówniany drugi ekranik jest, tak upragniony przez wielu, ale on jest kompletnie zbędny i wolałbym to co jest w 3 i Y
 

Sceptyczny entuzjasta

Posiadacz elektryka
Albo bardzo mocny wiatr w plecy, albo nie kuma pojęcia prędkości średniej. Raz starając się trzymać 140 z korzystnym wiatrem miałem 18,3 kWh, a średnia wyszła prawie 130 km/h. Normalnie trzymając 140 wychodzi między 20 a 23 kWh. Przynajmniej dla LR. Bjorn RWD osiągał 17-18, ale przy 120.

Ja generalnie trzymam się od filmików tego koleżki z daleka. To jemu zawdzięczamy wiele negatywnych opinii powielanych w necie przez zwolenników ICE, jak np. konieczność jazdy w zimie bez ogrzewania i między ciężarówkami, żeby gdziekolwiek dojechać. Dla mnie to jest wręcz antypoularyzator EV.
 

6a8

Posiadacz elektryka
Ciekawe spostrzeżenie ( co do filmików Bjorna ), na pewno nie oglądałem wszystkich, ale w żadnym nie zauważyłem trzymania się za ciężarówkami, i oszczędności na ogrzewaniu. Uważam że jego testy są bardzo rzeczowe. Co do utrzymywanych przez niego prędkości : oni tam mają inne ograniczenia :confused:
 

Sceptyczny entuzjasta

Posiadacz elektryka
Ciekawe spostrzeżenie ( co do filmików Bjorna ), na pewno nie oglądałem wszystkich, ale w żadnym nie zauważyłem trzymania się za ciężarówkami, i oszczędności na ogrzewaniu. Uważam że jego testy są bardzo rzeczowe. Co do utrzymywanych przez niego prędkości : oni tam mają inne ograniczenia :confused:
Nieporozumienie. Bjorn jest super, chodziło mi o Daniela G.
 

ELuk

Pionier e-mobilności
Myśle że uwaga była do filmików Daniela, a nie Bjorna. 😉
Fakt, że jak Ktoś jest nastawiony sceptycznie do BEV to Daniel Grzyb go w tym utwierdzi.
On po prostu mówi jak jest, a raczej było, bo dużo się już zmieniło od czasów pierwszych jego filmów.
Dla osoby chcącej ładować do pełna w 5 minut i potem jechać do Chorwacji, bez przystanków 150 km/h, BEV nie jest wyborem.
 

Sceptyczny entuzjasta

Posiadacz elektryka
Myśle że uwaga była do filmików Daniela, a nie Bjorna. 😉
Fakt, że jak Ktoś jest nastawiony sceptycznie do BEV to Daniel Grzyb go w tym utwierdzi.
On po prostu mówi jak jest, a raczej było, bo dużo się już zmieniło od czasów pierwszych jego filmów.
Dla osoby chcącej ładować do pełna w 5 minut i potem jechać do Chorwacji, bez przystanków 150 km/h, BEV nie jest wyborem.
Niektóre pomysły ma zwyczajnie kretyńskie. Raz dałem się złapać na jeden filmik. Jedziemy TMS, to było chyba 85D, trasa Wilno(chyba)-Warszawa bez ładowania. Wychodziło coś pod 500 km razem. Od razu wiedziałem, że nie ma wuja we wsi, ale ok, może stanie się cud. Po paru godzinach snucia się krajówkami i tak skończył na Orlenie spory kawałek od celu. I to nie było bardzo stare nagranie. Jak na tak doświadczonego użytkownika powinien wiedzieć jak to się skończy, no ale kliknięcia się same nie nabiją. To że EV wypada w tym filmie jak kupa to już inna sprawa. Typowy youtubowy lansiarz.
 
Top