Leasing: Tesla Model 3 LR

Pawel

Zadomawiam się
Jako że nie mam doświadczenia w tej materii, chciałbym się dowiedzieć czy otrzymana oferta jest dobra, czy zła.

Santander chwali się promocyjnym eko-leasingem 100%, ale dorzuca pakiet dodatkowych produktów, aby był możliwy rabat.

Bez OC/AC wyszło więc 107,82% (259 tys. -> 279 tys.). Opłaca się?

Attachments

• oferta.png
    oferta.png
    289,6 KB · Liczba wyświetleń: 366

Bronek

Pionier e-mobilności
Szczególnie tą karta paliwową. ;-)) Mam Leafa w Santanderze i są upierdliwi przy corocznym ubezpieczaniu. Pobieraja kilka stówek za możliwość zewnetrznego ubezpieczyciela.
Musisz pamiętac, że to obowiązek i ze maja byc spełnione warunki leasingodawcy. I to kosztuje kilka tysięcy u mnie ok 6000 przy max zniżki - TESLA nie Leaf
Nie zalatwili też zielonych tablic bo nie potrafili . Generalnie mi się nie podobają, bo przynajmniej u mnie nie bardzo ogarniali temat leasingu. To bank i to ich poboczna dzialalność. Ale to było 3 lata temu. Natomiast kasa dobra. Sprawdź EFL?

Last edited:

Giacomo

Fachowiec
Jako że nie mam doświadczenia w tej materii, chciałbym się dowiedzieć czy otrzymana oferta jest dobra, czy zła.

Santander chwali się promocyjnym eko-leasingem 100%, ale dorzuca pakiet dodatkowych produktów, aby był możliwy rabat.

Bez OC/AC wyszło więc 107,82% (259 tys. -> 279 tys.). Opłaca się?
Promocyjny leasing na 8% .... czysty bandytyzm :mad:🤬🤬🤬🤬🤬 . to jest cena za Performance ?

Giacomo

Fachowiec
brutto tak to wychodzi 6-8% ale za mało danych Prowizja w tym? ile, operacyjny pewnie nie finansowy? Wplata i wykup? ile lat? itd.
Ale tak kwota to normalka u nas
Dla mnie , w miare normalny dla osoby prywatnej ( chociaz tez juz drogi ) leasing ma Tesla :

Attachments

• Zrzut ekranu 2021-02-1 o 17.49.48.png
    Zrzut ekranu 2021-02-1 o 17.49.48.png
    240,4 KB · Liczba wyświetleń: 260

Pawel

Zadomawiam się
to jest cena za Performance ?
To jest Long Range z dodatkami.