eMeM
Zadomawiam się
Kolejna trasa za nami:
Warszawa - Unieście (540 km)
Wyjazd ze 100% SoC. Strategia - 1 dłuższe ładowanie.
Po 2 godzinach jazdy A2 i A1 z prędkościami autostradowymi z 7% zapasu, średnim zużyciem energii 20,8 kWh/100 km dojeżdżamy do SuC Ciechocinek (240 km). Wszystkie stanowiska są wolne, więc do ok. 55% ładujemy się z mocą 143 kW, po czym moc powoli spada do 127 kW przy 58% i… zajeżdża inna Tesla. Pomimo 1 stanowiska odstępu między naszymi samochodami moc ładowania spada do 70 kW. Ale i tak całe ładowanie do 100% zajęło ok. 40 minut. W tym czasie zjedliśmy śniadanie, wypiliśmy kawa i ruszyliśmy w drogę.
Dalsza część drogi tj. 300 km przejechana w 5 godzin łącznie z 20 minutowym postojem. Nowe doznania to łatwość wyprzedania na trasie! Pomimo jazdy w trybie Chill potencjał łatwości wyprzedzania 80-120 km/h jest niesamowity i uzależniający 🤭. Dojeżdżamy do celu z 15% SoC i średnim zużyciem 16,0 kWh/100 km od ładowania w Ciechocinku. Średnie zużycie z całej trasy wyniosło 18,1 kWh/100 km. Łączny koszt ładowania w trasie wyniósł 111,2 PLN (hotel liczy 20 PLN jednostkowo za ładowanie do oporu), czyli koszt jednostkowy wyniósł 20,6 PLN/100 km.
Warszawa - Unieście (540 km)
Wyjazd ze 100% SoC. Strategia - 1 dłuższe ładowanie.
Po 2 godzinach jazdy A2 i A1 z prędkościami autostradowymi z 7% zapasu, średnim zużyciem energii 20,8 kWh/100 km dojeżdżamy do SuC Ciechocinek (240 km). Wszystkie stanowiska są wolne, więc do ok. 55% ładujemy się z mocą 143 kW, po czym moc powoli spada do 127 kW przy 58% i… zajeżdża inna Tesla. Pomimo 1 stanowiska odstępu między naszymi samochodami moc ładowania spada do 70 kW. Ale i tak całe ładowanie do 100% zajęło ok. 40 minut. W tym czasie zjedliśmy śniadanie, wypiliśmy kawa i ruszyliśmy w drogę.
Dalsza część drogi tj. 300 km przejechana w 5 godzin łącznie z 20 minutowym postojem. Nowe doznania to łatwość wyprzedania na trasie! Pomimo jazdy w trybie Chill potencjał łatwości wyprzedzania 80-120 km/h jest niesamowity i uzależniający 🤭. Dojeżdżamy do celu z 15% SoC i średnim zużyciem 16,0 kWh/100 km od ładowania w Ciechocinku. Średnie zużycie z całej trasy wyniosło 18,1 kWh/100 km. Łączny koszt ładowania w trasie wyniósł 111,2 PLN (hotel liczy 20 PLN jednostkowo za ładowanie do oporu), czyli koszt jednostkowy wyniósł 20,6 PLN/100 km.