marco_25
Pionier e-mobilności
Za dużo plusów z posiadania LR żeby rezygnować z nich na rzecz tańszej wersji RWD. Jedyna rzecz która w moim przypadku decydowała o zakupie tańszej wersji, dopłaty są już dostępne dla modeli pojawiających się w inventory.A ja właśnie jeszcze się nie zdecydowałem SR vs LR. Wydaje mi się, że to zależy i jest sporo parametrów, która trzeba wziąć pod uwagę: zasięg przy 100% lfp vs 80% LR, krzywa ładowania, większe bezpieczeństwo lfp, lfp zimą, czy degradacja baterii. A także np. czy jak trasy robione głównie jako wypady wakacyjnie, czy warto dopłacać do większej baterii.
Opcja napędu na 4 koła dla mnie jest sporym atutem, ale znów, czy w naszym klimacie to jest must have.
Ale trochę tutaj robę offtopic
W każdym razie, nie przesądzałbym, że jedynie LR warto. Trzeba na to spojrzeć szerzej.
Według mnie teraz to no brainer i mówię to jako zadowolony posiadacz tmy rwd