Co poprawiono.

inter

Pionier e-mobilności
Dzięki za podesłanie filmiku. Ciekawe ale te głośniki wyglądają inaczej na filmiku poniżej, tu nie mają obudowy pod koszykiem którą powinien mieć subwoofer żeby była zamknięta konstrukcja i nie uciekała fala powietrza:
Wersja przedprodukcyjna, widziałem juz samochód, który ma już koszyk z gąbki.
 

solik

Pionier e-mobilności
zawieszenie w nowym samochodzie będzie lepiej amortyzowało nierówności chociażby z tego powodu że jest nowe
no nie, TM3 2021 ma zawieszenie twarde i takie sa fakty, BMW i4 ma bardzie jedrne a tez sie dobrze prowadzi. Mozna zrobic wygodne zawieszenie z dobrym prowadzeniem jak BMW i czekam na demowki TM3 HL zeby sie o tym przekonac :)
 

Picek7

Zadomawiam się
no nie, TM3 2021 ma zawieszenie twarde i takie sa fakty, BMW i4 ma bardzie jedrne a tez sie dobrze prowadzi. Mozna zrobic wygodne zawieszenie z dobrym prowadzeniem jak BMW i czekam na demowki TM3 HL zeby sie o tym przekonac :)
Jak się już przejedziesz to daj znać czy faktycznie jest taka różnica bo sam jestem ciekawy co straciłem kupując poprzednią wersję😀
 

inter

Pionier e-mobilności
Jak się już przejedziesz to daj znać czy faktycznie jest taka różnica bo sam jestem ciekawy co straciłem kupując poprzednią wersję😀
Jeżdziłem Tm3 z 2023 roku i zawieszenie było OK, TmY miało twardsze zawieszenie. Zapisany jestem na Tm3H i jestem ciekaw jakie sa różnice, chociaż na 3 jestem w 100% zdecydowany.
 

solik

Pionier e-mobilności
Tylko „zawieszenie OK” ma wiele twarzy, jeden ma porownanie do Passata a drugi do czegos innego. Nadal BMW pozostaje wzorem jakims bo umieja i sportowo i komfortowo.

TMY to w ogole dla mnie taczka, od SUVa oczekuje komfortu a tam twardo jak kamien, po pol roku cala deska bedzie chodzic.
 
Top